wie o wie stappenplan voor themes iPhone 3g discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het al meerdere malen geprobeert , maar kom er echt niet uit. en als ik het zo lees , ben ik niet de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wie o wie stappenplan voor themes iPhone 3g
ik heb het al meerdere malen geprobeert , maar kom er echt niet uit.
en als ik het zo lees , ben ik niet de enige die de themes van anderen er niet op de iPhone 3g krijgen. is er iemand die dus een duidelijk stappenplan kan plaatsen om de themes van andere gebruikers te kunnen installeren? bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
vraag ik me ook af.
|
||||
|
||||
Makkelijk kun je dit doen met WinSCP.
Voordat we beginnen, je iPhone moet gejailbreaked zijn. Installeer WinSCP op je PC. Download hier. Installeer OpenSSH in Cydia. Maak nu verbinding met je iPhone met WinSCP, meer details hier Als je eenmaal in je iPhone bent, ga dan naar: Library/Themes. In de linkerkant in WinSCP kun je in je PC kijken, zoek je Thema op en zet hem erin... in Library/Themes dus. Daarna ga je in WinterBoard (in Cydia te krijgen) en selecteer je het Thema mapje wat je erin hebt gezet... druk nu op de home-button en na de respring heb je je Thema.
|
|||
|
|||
als je een jailbreak hebt kan het nog wat makkelijker. In cydia kun je winterboard en diverse thema's installeren. Dan is het kwestie van aanvinken om thema te wisselen. Kind kan de was doen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij moet het er dus zelf inzetten. |
|
||||
|
||||
Kan ik ook icons veranderen in een theme die ik heb gedownload via cydia?
Laatst gewijzigd door Brian_NL; 05-10-08 om 22:09. |
|
||||
|
||||
iMario bedankt voor de goede uitleg, eindelijk is het gelukt !
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Wie o wie kan mij helpen? | Tilburg013 | Unlock | 10 | 27-02-11 20:31 |
Vechten met iTunes! Wie stuurt wie eigenlijk aan??! | Amazon62 | Archief | 17 | 13-10-08 18:21 |
Wie heeft er een oplossing themes op 1.1.3 | -kriis | Archief | 2 | 12-02-08 15:06 |
Wie heeft voor mij een klein stappenplan? | MacRub | Unlock [archief] | 6 | 25-01-08 20:55 |
|
|