Updaten en dan jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een iphone 3gs liggen met ios 4.1 er op. Ik wil deze jailbreaken. Wat is het slimste om te doen? Jailbreaken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updaten en dan jailbreaken?
Beste mensen,
Ik heb een iphone 3gs liggen met ios 4.1 er op. Ik wil deze jailbreaken. Wat is het slimste om te doen? Jailbreaken op 4.1 of updaten naar 4.3.3 en dan jailbreaken? Kan ik updaten naar 4.3.3 zonder SSH blobs? Gr Alex. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, je kunt niet updaten naar 4.3.3 zonder SHSH blobs.
|
|||
|
|||
Als je genoeg hebt aan de functies van iOS 4.1, dan zou ik hem gewoon jailbreaken. Als je nu update, dan wordt iOS 5.0.1 geïnstalleerd. Deze firmwareversie heeft ten opzichte van 4.1 veel nieuwe functies, maar is alleen tethered te jailbreaken (je moet dan bij elke reboot je iphone met de pc verbinden en een tethered boot uitvoeren).
|
|
||||
|
||||
Heb je een 3GS met oude of nieuwe bootrom? Met de oude bootrom kun je altijd untethered jailbreaken.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3gs updaten naar 4.1 dan jailbreaken??? | Guest-201204012146 | Jailbreak | 2 | 23-09-10 18:39 |
iPhone: Hoe te updaten en dan JB | sjoerd12 | Jailbreak | 20 | 28-07-10 23:22 |
Downgraden en dan jailbreaken | keesdr | Archief | 1 | 14-01-10 22:32 |
iPhone: eerst jailbreaken dan up-daten | edown | Jailbreak | 4 | 20-02-09 11:35 |
En dan ben je eindelijk klaar met updaten. Dan tracteer je jezelf op een Emotible | Michael | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 01-03-08 14:26 |
|
|