En dan ben je eindelijk klaar met updaten. Dan tracteer je jezelf op een Emotible discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja ja wat er allemaal niet bedacht wordt rondom de iPhone en iPod. Dus wil je eens wat anders met je earphones brengt deze site ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
En dan ben je eindelijk klaar met updaten. Dan tracteer je jezelf op een Emotible
Ja ja wat er allemaal niet bedacht wordt rondom de iPhone en iPod. Dus wil je eens wat anders met je earphones brengt deze site je misschien op ideeen thecoolhunter.net - Emotibles & Budclicks
Zie ook het plaatje
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mijn dochter vind ze helemaal het einde
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Ik Vind Het Absoluut Geen Porum!!!!!
IEEEKKKKKK |
|
|||
|
|||
Grappig... zal het goed doen op het schoolplein
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Provider BEN is toch Tmobile? kan dit dan? | Do-Do | Overige providers Nederland | 7 | 07-05-10 18:31 |
iPhone: iPhone 3GS 'unjailbraiken' - ben ik dan alles kwijt ? | dantji | Jailbreak | 9 | 16-07-09 15:19 |
Ben ik dan alles kwijt ? | mvveelen | Archief | 1 | 05-07-09 17:24 |
Eindelijk is het dan zover: ik heb mijn iPhone | jeekes | Chat en geruchten | 15 | 30-09-08 17:21 |
|
|