//

Iphone 4 activeren en jailbreaken

Iphone 4 activeren en jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb een iphone 4 hier liggen waarvan hij moet worden geactiveert met een simkaart. De iphone komt uit amerika en zo een simkaart ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-11, 02:04
Dragan Dragan is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 9
Exclamation Iphone 4 activeren en jailbreaken

Hey,

Ik heb een iphone 4 hier liggen waarvan hij moet worden geactiveert met een simkaart. De iphone komt uit amerika en zo een simkaart heb ik niet. Wat ik wel weet is dat iOs 5 erop zit. Is er een mogelijkheid om de telefoon op een andere manier te activeren en daarna te jailbreaken?

mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-11, 10:26
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

ja ...met Redsn0w. Hij is dan wel tethered. Maar dan wordt hij gehacktivate. Kun je de iphone in. De unlock is een ander verhaal. Dan heb je wel een mooie ipod.
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 28-11-11, 12:03
CDekker CDekker is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragan Bekijk bericht
Hey,

Ik heb een iphone 4 hier liggen waarvan hij moet worden geactiveert met een simkaart. De iphone komt uit amerika en zo een simkaart heb ik niet. Wat ik wel weet is dat iOs 5 erop zit. Is er een mogelijkheid om de telefoon op een andere manier te activeren en daarna te jailbreaken?

mvg
Je kunt wachten totdat een untethered jailbreak uitkomt voor iOS 5.0. Deze kom (zo ver als tot nu toe bekend) alleen naar 5.0.0. Niet 5.0.1.

Als het in jou geval zo is dat je op 5.0.0 zit, dan kan je twee dingen doen:

- Wachten op een Untethered Jailbreak
- Tethered Jailbreaken & Unlocken




Het voordeel aan nu jailbreaken op de tethered-manier is dat je meteen gebruik kan maken van je iDevice, maar het nadeel is dat hij nadat hij uitgaat je hem aan je computer moet hangen om hem weer op te starten. Tenzij je SemiTethered gebruikt, maar dit is ook niet 'de magische oplossing' naar eigen zeggen.
  #4  
Oud 02-12-11, 19:28
iphone1997's schermafbeelding
iphone1997 iphone1997 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 325
Standaard

Wat is semitethered is het handiger ,Wat is het nut ervan ? want ik heb gezien dat er pas uitgekomen is voor ios 5
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Franse iphone 3Gs activeren 7 jailbreaken remmert1972 Unlock 0 17-11-11 14:31
iPhone: Iphone 3GS 3.1.3 activeren/jailbreaken mikeytjee Jailbreak 9 15-08-10 02:36
iPhone: Iphone activeren en jailbreaken Crim Jailbreak 1 26-04-10 08:34
iPhone jailbreaken, activeren, en unlocken iMax Archief 7 31-05-08 00:19
U.K Iphone Unlocken, Jailbreaken, activeren ? Dazzle Archief 1 24-02-08 21:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:15.