iPhone 2G iOS 4 iemand? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand toevallig nog een iPhone 2G, waarop die een tijdje terug iOS 4 erop heeft gezet? Het is gewoon een gemodde 3.1.3, maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 2G iOS 4 iemand?
Heeft iemand toevallig nog een iPhone 2G, waarop die een tijdje terug iOS 4 erop heeft gezet? Het is gewoon een gemodde 3.1.3, maar ik zou hem nog graag op mijn iPhone 2G hebben.
De software is afkomstig van whited00r, maar daar hebben ze alles al verwijderd, dus ben benieuwd of iemand de software toevallig nog heeft en mij verder kan helpen. Groet, Bdq |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Firmware voor 2G
Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites! > via rapidshare is hij te downloaden.
Rekenmeester. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3Gs iOS 5.0 Respringt wanneer iemand beldt | Baco | Jailbreak | 0 | 14-11-11 22:20 |
Kan iemand met iOs 5's browser dit eens testen?? | yo-1 | iPad algemeen | 7 | 24-08-11 10:47 |
Alle iDevices: Weet iemand waar je .deb bestanden voor ios 4 kunt downloaden | samtulp6 | Jailbreak | 0 | 12-09-10 15:56 |
|
|