Downgrade met ifaith? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk te downgraden met ifaith? It is now possible to downgrade to 5.0 using iFaith...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downgrade met ifaith?
Is het mogelijk te downgraden met ifaith?
It is now possible to downgrade to 5.0 using iFaith |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt daarmee alleen downgraden naar releases waarvoor je eerder de SHSH blobs en het APticket met (deze versie van) iFaith hebt opgeslagen en dan alleen als je device geen A5 processor heeft (als ik het goed begrijp).
Maar het is wel een stap vooruit!
|
|||
|
|||
Ik snapte al niet zo goed. Wel jammer dat je niet kan downgraden, 5.0.1. Is echt een rotte versie voor men batterij.
|
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Ik heb een iPhone 4 draaien nog steeds op iOS 4.3.3 draaien. Ik heb met TinyUmbrella wel blobs van iOS 5, maar als ik mijn iPhone in recovery mode met de pc verbindt en iFaith opstart geeft deze aan dat er geen blobs beschikbaar zijn. Hoe kan ik mijn blobs van TinyUmbrella (die ik sowieso nog als los bestandje heb) gebruiken om naar 5.0 te gaan met iFaith? Alvast bedankt voor jullie reacties! Groet, Wesley |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 herstellen met iFaith | shrekkie19 | Jailbreak | 11 | 06-08-11 00:54 |
Downgrade 06.15.00 met 3GS | maarten12340 | Unlock | 4 | 21-03-11 16:59 |
Problemen met downgrade 4.0 - 3.1.3 | Kiwitje | iPhone algemeen | 3 | 26-08-10 10:11 |
ZiPhone 2.0 Met BL Downgrade!! | david007 | Unlock [archief] | 2 | 14-02-08 18:33 |
|
|