ZiPhone 2.0 Met BL Downgrade!! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft dit al gezien?? Zibri's Blog: ZiPhone 2.0 !!! (game over!) Je kan hiermee gewoon je bootloader softwarematige downgrade naar 3.9 iets wat volgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ZiPhone 2.0 Met BL Downgrade!!
Wie heeft dit al gezien??
Zibri's Blog: ZiPhone 2.0 !!! (game over!) Je kan hiermee gewoon je bootloader softwarematige downgrade naar 3.9 iets wat volgens veeeelen onmogelijk was maar volgens mij is het wel een beetje riskant. Ook werkt deze versie nu wel op de mac Als dit dubbel post is sorry
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
JA dit is een dubbelpost want deze methode wordt sinds gisteren avond al besproken als de beste manier tot nu toe.
Het downgraden naar 3.9 is nogsteeds erg riskant en kan leiden tot een permanente brick! |
|
|||
|
|||
Ik waarschuw nog maar eens voordat iedereen hier straks weer komt aanzetten nu ben ik te snel geweest en dus hopelijk voorkomt dit onnozele topics:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G te unlocken met Ziphone? | FiXeR | Archief | 8 | 15-08-08 14:31 |
Herstellen Met Ziphone? | Guest-20230409235100 | Unlock [archief] | 6 | 09-05-08 14:57 |
Problemen met Ziphone | danielwertheimer | Unlock [archief] | 3 | 02-04-08 00:41 |
1.1.1 naar 1.1.4 met ZiPhone 2.5 | F50 | Archief | 1 | 02-03-08 21:43 |
ZiPhone met bootloader 3.9 | AeronNL | Archief | 2 | 13-02-08 14:33 |
|
|