Toevoeging van jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vraag luidt duidelijk: wat voegt een eventuele jailbreak voor de Apple TV toe? Ik had al gelezen dat hij dan meer video-/video-en muziekbestanden zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toevoeging van jailbreak?
Mijn vraag luidt duidelijk: wat voegt een eventuele jailbreak voor de Apple TV toe?
Ik had al gelezen dat hij dan meer video-/video-en muziekbestanden zou kunnen afspelen. Maar voor de rest niet echt iets kunnen vinden. Iemand die me dus kan vertellen welke functionaliteit een jailbreak voor de Apple TV (2e generatie) zou toevoegen op iOS 4.4.3. Alvast bedankt aan degenen die nuttig antwoord willen geven. Let op! Ik ben niet degelijk van plan de Apple TV daadwerkelijk te jailbreaken; ik vind het prima zo, maar ik ben gewoon erg benieuwd naar de meerwaarde van een jailbreak. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ah, bedankt. Geeft een prima inzicht hiervan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Toevoeging op artikel "Synchroniseer multimedia op je iPhone met meerdere computers" | Tranzy | iTunes | 0 | 01-04-09 15:12 |
|
|