//

Toevoeging op artikel "Synchroniseer multimedia op je iPhone met meerdere computers"

Toevoeging op artikel "Synchroniseer multimedia op je iPhone met meerdere computers" discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Denk zal eens even een bijdrage leveren aan het forum. Ik maak gebruik van een laptop (zaak) en een pc thuis. Ik wil op beiden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-04-09, 15:12
Tranzy Tranzy is offline
• iOS 4.3.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 30
Thumbs up Toevoeging op artikel "Synchroniseer multimedia op je iPhone met meerdere computers"

Denk zal eens even een bijdrage leveren aan het forum.

Ik maak gebruik van een laptop (zaak) en een pc thuis. Ik wil op beiden mijn iPhone synchroniseren. Na het lezen van het artikel "Synchroniseer multimedia op je iPhone met meerdere computer" bedacht ik me dat ik een site was tegen gekomen met een hele handige tool die dit met een muisklik even regelt.

De tool heet "Tunes DB Cloner" en is te vinden via deze link (incl uitleg).

succes ermee.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 20:03
Agenda - Synchroniseer "Alles" dentox iTunes 0 28-05-10 14:57
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
een leuk artikel voor de liefhebber van "Hands On " berichten colliehome Chat en geruchten 0 10-06-08 11:23
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:48.