iPhone 4 vast na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik Sydia had gedownload zat hij opeens vast eerst werkte hij wel. Toen drukte ik op de home knop en heb hem afgesloten en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 vast na jailbreak
Nadat ik Sydia had gedownload zat hij opeens vast eerst werkte hij wel. Toen drukte ik op de home knop en heb hem afgesloten en wilde hem weer openen maar hij ging helemaal niet meer open, geen een app ging nog open. Toen zette ik mijn iPhone uit en weer aan maar nu blijft hij vast zitten bij de Apple logo en na 1 minuut komt zo'n teken van dat je moet w8en, Apple logo is er nog steeds
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Boot je wel tethered?
|
|||
|
|||
Ja, die aan uit knop 3 sec vast houde, dan met home knop allebei 10 sec, alleen home knop 15 sec. Komt alleen die Apple logo
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer het volgende eens: 1) Aan/uit knop en home knop tezamen indrukken; 2) Tot tien (10) tellen; 3) Bij tien (10) de aan/uit knop loslaten, de home knop blijven vasthouden; 4) Tot tien (10) tellen; 5) Bij tien (10) de home knop loslaten; Als het scherm zwart is staat de iPhone in DFU-mode. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan die Apple logo blijft er nog steeds, verder gebeurt er niets
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 december 2011 om 20:28 ---------- Ik heb het nog een keer geprobeerd, hij is nu uit moet ik hem nu herstellen? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 december 2011 om 20:31 ---------- Als ik hem herstel dan zegt hij dat de software is beschadigd van de iPhone ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 december 2011 om 20:33 ---------- wat moet ik nu doen? als ik hem aan doe blijft hij vastzitten bij de Apple logo |
|
|||
|
|||
Je moet bij RedSnow de optie kiezen "Just boot" . Door de jailbreak start je iPhone niet normaal op.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik weet niets van iPhone/jailbreak en dit was onduidelijk voor me dus mijn fout
|
|
||||
|
||||
Is het nu opgelost?
Dan kan hier een slotje op, want dit is al heel vaak gevraagd... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G vast bij update (jailbreak) (belangrijke vraag) | markiesaus | Jailbreak | 1 | 25-11-11 20:27 |
iPod touch: Jailbreak loopt vast | Ikkuhh | Jailbreak | 2 | 17-08-10 15:45 |
iphone jailbreak blijft vast hangen | edelsteen | Archief | 1 | 09-04-09 17:30 |
Jailbreak loopt vast... | RichyK | Unlock [archief] | 14 | 13-12-07 21:12 |
|
|