Cydia probleem! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4 met ios 5.0.1 ( heb moeten updaten omdat ik plots geen sms'n meer kon sturen noch ontvangen ) nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia probleem!
Hallo,
Ik heb een iphone 4 met ios 5.0.1 ( heb moeten updaten omdat ik plots geen sms'n meer kon sturen noch ontvangen ) nu is dat probleem opgelost! ik heb een tethered jb gedaan ( gelukt ) nu is het probleem cydia.. als ik een bron wil toevoegen download hij hem helemaal maar dan blijft hij hangen bij de laatste ( Gereed: packages ) kan niks doen, enkel home button drukken dan, als ik daarna in cydia kijk, staat die bron er wel in, maar ik kan niks zoeken wat ik normaal in die bron zou moeten vinden iemand enig idee? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb het zelfde probleem re-jailbreaken heeft geen effect....
|
|
|||
|
|||
allesinds bedankt dat je dat zegt, kwas bijna van plan om het te proberen
|
|
|||
|
|||
Er is op dit ogenblik een probleempje bij Cydia. Cydia zoekt bij het opstarten of herladen naar de repo van Ultrasn0w die tijdelijk niet beschikbaar is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
same here
al bij andere mensen oplossingen? |
|
|||
|
|||
nog altijd niks hier
|
|
|||
|
|||
Oplossing gevonden
Goeidag,
Oplossing gevonden Alle sources verwijderen behalve de source van saurik Daarna gaat cydia ineens updaten Daarna alle sources weer toevoegen en voila ( behalve repo666 ultrasn0w.com ) deze is namelijk down vanwege onderhoud Deze kan je over een paar dagen weer toevoegen ( vergeet niet alle sources van tevoren even op te schrijven ) Laatst gewijzigd door rbuurlage; 21-12-11 om 21:58. Reden: Aanpassing gedaan |
|
|||
|
|||
werkt idd thx!
|
|
|||
|
|||
Inderdaad!
Bedankt hiervoor! |
|
|||
|
|||
als nog bedankt maar er was gewoon iets met de cydia servers want nu doet hij wel weer gewoon.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia probleem | liryuk | iPhone algemeen | 2 | 21-08-11 13:33 |
cydia probleem.... | garth | Jailbreak apps en thema's | 4 | 06-10-10 23:58 |
iPhone: Cydia Changes probleem | djkavaa | Jailbreak | 0 | 05-05-10 21:33 |
cydia probleem | markii93 | Archief | 1 | 28-06-09 20:44 |
Cydia Changes probleem | nicosomers | Jailbreak apps en thema's | 5 | 16-11-08 16:56 |
|
|