geen GPS BaseBand 06.15.00 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik heb een jaar geleden mijn iPhone gejailbreakt en geunlockt op BaseBand 06.15.00 Na een tijdje kwam ik erachter dat mijn GPS niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen GPS BaseBand 06.15.00
Hallo Allemaal,
Ik heb een jaar geleden mijn iPhone gejailbreakt en geunlockt op BaseBand 06.15.00 Na een tijdje kwam ik erachter dat mijn GPS niet meer werkte Ik heb dit niet als storend ervaren en was allang blij dat ik een unlock had Nou hb ik de laatste tijd meer mijn GPS nodig en vind ik het nu wel vervelend worden. Weet iemand of er een GPS fix is o.i.d. ? Ik heb IOS5.0 met jailbreak (tethered) en unlock (ultrasn0w) Groeten Dave |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, er is geen oplossing.
|
||||
|
||||
Wist je dan niet van deze 'feature' en dat je niet terug kan, na het installeren van de iPad baseband?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Baseband 06.15.00 Gps probleem downgraden | mdropie | Jailbreak | 14 | 18-09-11 21:46 |
Probleem 3GS na jailbreak naar 4.2.1, baseband 06.15.00! Geen GPS + batt snel leeg! | RPieter | Jailbreak | 1 | 22-03-11 10:12 |
Geen GPS ontvangst na Ipad Baseband | kilzone | Unlock | 1 | 07-12-10 00:48 |
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? | atQuest | Unlock [archief] | 83 | 23-01-09 19:55 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|