iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/107949-untethered-jailbreak-voor-ios-5-0-1-behalve-ipad2-4s-verzameltopic.html)

ErsinB 28-12-11 16:29

Ik heb een vraagje. Mijn JB van 4.3.3 (JB'ed) naar 5.01 ging vlekkeloos. Ik was in Cydia bezig om een aantal tweaks te installeren. Alles ging geod, totdat ik Winterboard ook heb geinstalleerd. Nu opent alles in 1/4 grootte. Alles wordt dus klein gemaakt en geplaats in de linker bovenhoek. Heeft iemand hier last van gehad? Zo ja, is er een oplossing?

Guest-20180925190238 28-12-11 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ErsinB (Bericht 751526)
Alles wordt dus klein gemaakt en geplaats in de linker bovenhoek. Heeft iemand hier last van gehad? Zo ja, is er een oplossing?

Ja, ik heb die oplossing al een paar keer gepost. Ook in deze draad. Zoek even in dit topic naar bericht #145.

garth 28-12-11 16:36

zijn er mensen die springtomize gebruiken en na de laatste redsn0w 0.9.10b2 update springtomize ook niet meer kunnen draaien?!?! :(

Donkeh 28-12-11 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaywie (Bericht 751524)
Ik heb een probleem met de jailbreak. Ik heb een iphone 3GS uit USA. Hierop had ik ios 4.0 lopen. Ik probeer ios 5.0.1 te installeren vai redsnow. Ik was alleen vergeten eerst ios 5.0.1. erop te zetten. De customized 5.0.1. via redsnow blijft tijdens de installatie hangen. Ik heb de installatie afgebroken. Ik heb geprobeerd om te herstellen via itunes (die geeft aan dat versie 5.0.1. wordt hersteld). Echter, ook hier blijft de installatie op hetzelfde punt hangen. Ik kan nu helemaal niets meer met de iphone (krijg itunes logo + stekker). Wie kan me helpen?

Toen mijn install bleef hangen kreeg ik ook de stekker met logo, dat betekent dat hij niet in DFU mode is (Device Firmware Upgrade). Google ff hoe je je iphone in DFU zet (is die methode waar je eerst power en home moet indrukken, en dan lossen, enz...) Dan krijg je enkel een zwart scherm op je iphone (ipv die logo+stekker) maar kun je wel op Herstellen klikken in iTunes

ErsinB 28-12-11 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 751528)
Ja, ik heb die oplossing al een paar keer gepost. Ook in deze draad. Zoek even in dit topic naar bericht #145.

Top, ik heb het inderdaad al gevonden in de topic. Thanks.

Sliien 28-12-11 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donkeh (Bericht 751519)
Ja ik heb er ook op gelet...als je een oplossing hiervoor hebt, laat maar weten :)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2011 om 16:17 ----------



Ik heb deze ochtend alles kunnen doen, dan slapen de amerikanen :p

LOL :d
Ik werd heel schandalig pas om 13:30 wakker, ging pas rond 05.30 slapen

Donkeh 28-12-11 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sliien (Bericht 751533)
LOL :d
Ik werd heel schandalig pas om 13:30 wakker, ging pas rond 05.30 slapen

Twas ook na 4u van mij hoor...kwou niet opgeven :p Maar de Cydia downloads werkten rond 10u bij mij

Joffysloffy 28-12-11 16:55

Ik heb mijn 5.0.1 jailbreak nog steeds via redsn0w met IPSW 5.0 zoeken. Moet ik nu opnieuw jailbreaken met 5.0.1? Moet ik ook SemiTether eraf gooien met untethered jailbreak?

Sliien 28-12-11 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donkeh (Bericht 751540)
Twas ook na 4u van mij hoor...kwou niet opgeven :p Maar de Cydia downloads werkten rond 10u bij mij

Herkenbaar haha ;)
Morgenochtend ook maar rond 10 uur proberen dan!

navi24 28-12-11 17:04

Ik was rond 5 uur nog mee bezig met de Cydia packages... En rond kwart voor 3 werd ik wakker =_="...

raza 28-12-11 17:17

Heb mijn iphone 4 gejailbreaked. Nu kan ik cydia wel openen alleen zie ik geen apps in mijn bronnen.. wie weet hoe ik dit kan oplossen? ook blijft hij lang staan bij laden als ik me cydia open. normaal gesproken duurt het 20 sec ofso..:confused: Ook als ik een nieuwe source toevoeg dan lukt dat wel alleen zie ik geen apps in dat source.

Wally© 28-12-11 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raza (Bericht 751557)
Heb mijn iphone 4 gejailbreaked. Nu kan ik cydia wel openen alleen zie ik geen apps in mijn bronnen.. wie weet hoe ik dit kan oplossen? ook blijft hij lang staan bij laden als ik me cydia open. normaal gesproken duurt het 20 sec ofso..:confused: Ook als ik een nieuwe source toevoeg dan lukt dat wel alleen zie ik geen apps in dat source.

Is maar 1 oplossing voor : GEDULD...

Victorerik13 28-12-11 17:36

Hallo,

Ik heb nu net mijn iPod Touch 4g 8GB gejailbreakt met redsnow0.9.10b2 en het is gelukt:D

Gr.

Loes87 28-12-11 17:45

hmm...volgend geval...

Ben momenteel op "vakantie" in India, heb hier na een dag downloaden eindelijk de update naar 5.0.1 binnengehengeld...toen de update in gezet, die pakte die niet dus werd een restore+update..nu staat er wel 5.0.1 op denk ik, maar ik krijg m dus niet geactiveerd...de phone zegt iets met servers niet beschikbaar, Itunes zegt dat ie geen sim heeft.... ga pas 19 jan naar nederland...dus zou wel fijn zijn als ie het nog gaat doen..iemand suggesties? Zou het aan traag internet kunnen liggen? Is er een manier om zonder internet te activeren/telefoon te gebruiken???

btw...geprobeerd te activeren met zowel een indiase simcard alsook een nederlandse...zou het dan toch kunnen dat de tel gelockt is? volgens heb ik 5.0 ook nooit gewoon kunnen activeren...die had ik ook gejailbreaked...(vanaf jb 4.3.5.) doe ik ergens iets fout./baseband? het is een nieuwe telefoon van september....

Probeer nu te jailbreaken, maar zou natuurlijk ook moeten werken zonder jailbreak...

jelle86 28-12-11 17:53

dank voor de uitleg. Heb nu een backup gemaakt op Dropbox en eentje voor de zekerheid in mijn contactpersonen. Ga nu updaten en dan proberen. Ik hoop dat, wanneer er wat repo's down zijn, het mogelijk is zo'n backup vaker terug te zetten. Anders zou ik maar de helft van de apps terug hebben als het niet ineens werkt (heb ik wel eens met AptBackup gehad).

Zijn er verder nog apps waarbij bewezen is dat je ze even moet verwijderen? SemiTether lijkt me iig een handige. En ik las ook dingen over 3G unrestrictor en MyWi.

scoop1 28-12-11 18:05

Cydia is nog steeds down? :-(

Pfff

kuotje 28-12-11 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 751585)
Cydia is nog steeds down? :-(

Pfff

Paar dagen geduld als je nagaat dat de hele wereld op deze dag zat te wachten :p

garth 28-12-11 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 751585)
Cydia is nog steeds down? :-(

Pfff

down? werkt hier gewoon hoor!

tscargo 28-12-11 18:18

Ik heb net mijn iPhone 4 (waar 4.3.3 op stond) geüpdate naar 5.0.1 en vervolgens met redsnow een jailbreak op uitgevoerd. De iPhone is eerder 'simlockvrij' gemaakt via T-Mobile toen ik naar een andere aanbieder overstapte.

Na de upgrade/jailbreak krijg ik alleen maar "Geen service" te zien. Rebooten, flightmode aan/uit zetten, sim eruit en er weer in ... van alles geprobeerd, maar niets werkt....

De Sim heeft geen pincode oid, dus ook dat is het niet. Als er iets is wat ik over het hoofd heb gezien hoor ik het graag!

Wally© 28-12-11 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garth (Bericht 751590)
down? werkt hier gewoon hoor!

Kan perfekt hoor...

Mensen die nog maar net - en zelfs enkele die gisteravond - gejailbreakt hebben kunnen last hebben van de repo's die hun pakketjes niet allemaal binnenhalen...Komt wel in orde...

't Is ook altijd iets niet ? Eerst steen en been klagen dat ie maar niet gereleased wordt en daarna nix als blèren over Cydia...;)

Ne mens...het is en blijft een raar beestje...:d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:15.