iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/107949-untethered-jailbreak-voor-ios-5-0-1-behalve-ipad2-4s-verzameltopic.html)

jeffrey187 28-12-11 18:22

Is er al een oplossing voor Iphonedelivery?
En hoe zit het met de thema's? Kunnen deze ook gewoon op IOS 5 draaien?

Joffysloffy 28-12-11 18:22

Ik heb mijn 5.0.1 jailbreak nog steeds via redsn0w met IPSW 5.0 zoeken, toen 5.0.1 nog niet werd herkend door redsn0w. Moet ik nu opnieuw jailbreaken met 5.0.1 voordat ik de untether kan installeren?

scoop1 28-12-11 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 751600)
Kan perfekt hoor...

Mensen die nog maar net - en zelfs enkele die gisteravond - gejailbreakt hebben kunnen last hebben van de repo's die hun pakketjes niet allemaal binnenhalen...Komt wel in orde...

't Is ook altijd iets niet ? Eerst steen en been klagen dat ie maar niet gereleased wordt en daarna nix als blèren over Cydia...;)

Ne mens...het is en blijft een raar beestje...:d


Ik heb m gisternacht gejailbreaked!!

Maaar ik wacht al hele dag op die stomme repo's.
Zoooo vervelend!
Kan geen repo toevoegen of updaten ofzo!

Zelfs de standaard dingen in Cydia geven POSIX foutmelding!

:confused::confused:

jelle86 28-12-11 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tscargo (Bericht 751595)
Ik heb net mijn iPhone 4 (waar 4.3.3 op stond) geüpdate naar 5.0.1 en vervolgens met redsnow een jailbreak op uitgevoerd. De iPhone is eerder 'simlockvrij' gemaakt via T-Mobile toen ik naar een andere aanbieder overstapte.

Na de upgrade/jailbreak krijg ik alleen maar "Geen service" te zien. Rebooten, flightmode aan/uit zetten, sim eruit en er weer in ... van alles geprobeerd, maar niets werkt....

De Sim heeft geen pincode oid, dus ook dat is het niet. Als er iets is wat ik over het hoofd heb gezien hoor ik het graag!

Probeer je netwerkinstellingen eens te herstarten..?

harry55 28-12-11 18:36

Ibooks fix geinstalleerd maar ibooks nog niet werkend. Moet deinstalleren en iBook opnieuw installeren. Werkt niet iemand een oplossing?

Guest-20180925190238 28-12-11 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joffysloffy (Bericht 751604)
Ik heb mijn 5.0.1 jailbreak nog steeds via redsn0w met IPSW 5.0 zoeken, toen 5.0.1 nog niet werd herkend door redsn0w. Moet ik nu opnieuw jailbreaken met 5.0.1 voordat ik de untether kan installeren?

Je hebt nu een hybride gejailbreakt iOS 5.0.1 met aangepaste iOS 5 kernelonderdelen en iOS 5.0.1 onderdelen.

Het beste is om opnieuw tethered te jailbreaken met Redsn0w 0.9.9b9d en dan de untethered Resdsn0w0.9.10b2 jailbreak toe te passen. Deze raad wordt ook in de blog van het iPhone Dev Team gegeven.

Succes :)

Joffysloffy 28-12-11 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 751614)
Je hebt nu een hybride gejailbreakt iOS 5.0.1 met aangepaste iOS 5 kernelonderdelen en iOS 5.0.1 onderdelen.

Het beste is om opnieuw tethered te jailbreaken met Redsn0w 0.9.9b9d en dan de untethered Resdsn0w0.9.10b2 jailbreak toe te passen. Deze raad wordt ook in de blog van het iPhone Dev Team gegeven.

Succes :)

Aah! Uitstekend, dank je wel :)!

Wally© 28-12-11 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harry55 (Bericht 751613)
Ibooks fix geinstalleerd maar ibooks nog niet werkend. Moet deinstalleren en iBook opnieuw installeren. Werkt niet iemand een oplossing?

Tot er een permanente fix voor is zul je het moeten stellen met de papieren dingen...Best het forum hier in de gaten houden...Maar ze zijn er mee bezig...de geeks die dit allemaal uitbrengen...:d

Donkeh 28-12-11 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 751606)
Ik heb m gisternacht gejailbreaked!!

Maaar ik wacht al hele dag op die stomme repo's.
Zoooo vervelend!
Kan geen repo toevoegen of updaten ofzo!

Zelfs de standaard dingen in Cydia geven POSIX foutmelding!

:confused::confused:

Voor de zoveelste keer...heel de wereld is aan het jailbreaken geslagen...Dus de servers zijn overbelast. Ik heb m'n repo's kunnen downloaden deze morgen rond 10u, daar het ind e USA zo'n 6u terugkeren is,en dus midden in de nacht is, enhet dus veel kalmer is...mss dan nog eens proberen

tscargo 28-12-11 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jelle86 (Bericht 751611)
Probeer je netwerkinstellingen eens te herstarten..?

Dat heeft niets opgelost. Ik overweeg nu om opnieuw een complete restore te doen ... Vind het wel raar. Heb talloze jailbreaks uitgevoerd en dit soort problemen nooit gehad...

Grt. Taco

Tump0003 28-12-11 18:52

Het is me net gelukt om Winterboard te installeren......Nu ff Sbsettings proberen.:p

Wally© 28-12-11 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tump0003 (Bericht 751624)
Het is me net gelukt om Winterboard te installeren......Nu ff Sbsettings proberen.:p

Veel geluk ermee...de BigBoss repo is zowat de meest bezochte...:D

Bjorncone 28-12-11 19:03

Sorry, ik heb me toch even aan moeten melden met een vraag, want ik kom er niet uit.

Done:
-4.3.1 geback-upped (was al JB)
-aptbackup gerunned
-5.0.1 erop gezet
-blob gesaved
-JB gerunned (9.10.b1)
-2 x een fout gekregen (1611 als ik me niet vergis en nog 1 wat met een registry line te maken had)
-startend gekregen
-aptbackup restore gedaan

Sindsdien:
-kwart scherm gehad
-restore gedaan, maar haalde niets uit
-9.10.b2 gerunned (zonder cydia)
-toen wel normaal beeld
-repo's half/half binnen (ik weet 't: geduld - maar wellicht van belang voor oplossing)
-Activator en Winterboard gdld.

Nu:
-ik zie geen Winterboard bij m'n instellingen
-bij opstarten Activator constant melding dat ik in safe mode zit

't Lijkt me dat 't ergens door die Aptbackup fout is gegaan, maar ik kan een aantal repo's en addons nog niet herinstalleren, dus weet niet zeker of dit het probleem is.

Wat zal de beste oplossing zijn?
Back-up in iT, restore, nog een back-up en 9.10.b2 nog eens runnen?
Of zie ik gewoon iets obvious over 't hoofd?

Bedankt!

iphone1997 28-12-11 19:26

Help is ff kwil op herstellen drukken maar daar is een grijze kolom het reageert niet als ik erop klik heb ik iets vergrendeld op itunes ofzo ?? hier een afbeelding === http://img26.imageshack.us/img26/9859/naamloosufp.png

Uploaded with ImageShack.us

tscargo 28-12-11 19:28

Voor wie het weten wil: na een complete restore en een nieuwe jailbreak heb ik netjes mijn carrier terug.... weird, maar blij dat het nu weer werkt!

Wally© 28-12-11 19:28

Je foon in DFU zetten...

iphone1997 28-12-11 19:29

Help ik kan niet op Update zoeken en herstellen klikken bij Itunes afbeelding hierboven.

Bjorncone 28-12-11 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphone1997 (Bericht 751658)
Help ik kan niet op Update zoeken en herstellen klikken bij Itunes afbeelding hierboven.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 751654)
Je foon in DFU zetten...

Zie deze post^
Zelfs ik kan dat. ;)

SneakymanNL 28-12-11 19:33

Ik krijg als ik SBSettings wil downloaden niet een POSIX error maar een internal server error, lijkt me niet te liggen aan dat zoveel mensen het willen downloaden?.. of wel?

iScorpio 28-12-11 19:36

Modbreak:

We hebben de laatste dagen enorm veel waarschuwingen en berispingen moeten uitdelen omdat mensen het hier nodig vinden over illegale content te praten. Zoals onze forum regels duidelijk aangeven is het niet toegestaan te praten over illegale handelingen en/of software. Ik wil dus ook iedereen vriendelijk vragen zich aan de forum regels te houden.



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:57.