Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Modbreak: Lees eerst: iPhone jailbreaken: hoe doe ik het? Lees ook op de frontpage van iPhoneclub: Untethered jailbreak voor 3e en 4e generatie iDevices op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic
Het iPhone Dev Team heeft redsn0w 0.9.10 uitgebracht voor een untethered jailbreak van iOS 5.0.1 op volgende iDevices: (zowel Windows als Mac OS X)
Extra download links (zolang ze bestaan): Klik Voor de iPad 2 en iPhone 4S is er inmiddels Absinthe; dat kun je bespreken in een ander verzameltopic.
We are one, but we are not the same... Talk to each other! Laatst gewijzigd door WDS001; 02-03-12 om 21:08. Reden: Absinthe toegevoegd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De grote vraag is toch wel of mensen op 5.0 met een tethered jailbreak nou wel of niet Corona/Redsnow 0.9.10 mogen gebruiken. Ik heb geen zin om te upgraden naar 5.0.1
|
|
|||
|
|||
En meteen aan de slag!
Had eigenlijk verwacht dat ze hem pas zouden uitbrengen wanneer ze de A5 kunnen jailbreaken.. |
|
||||
|
||||
Ik heb juist geupdate naar 5.0.1, en nu direct testen of het werkt, ik wacht er al zo lang op!
|
|
|||
|
|||
En? Werkt het?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik krijg tot nu toe een error!
|
|
|||
|
|||
Bij mij geheel zonder problemen verlopen!
|
|
|||
|
|||
Een hele domme vraag misschien. Maar als ik ga jailbreaken dan gaan al mn gegevens toch niet weg? Dus apps, muziek contacten enz?
|
|
||||
|
||||
duurde het bij jou ook zo lang?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het werkt perfect bedankt aan al degene die dit gefikt hebben enorm respect
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu op iphone 4. 4.3.3
Nu kn ik gewoon via itunes 5.01 binnenhalen en daarna redsn0w gebruiken toch? |
|
||||
|
||||
Done!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Stap voor stap uitleg
Hoi,
Is er een simpele stap voor stap uitleg voor een startende jailbraeker, voor de ipod touch 4g en iphone 3gs ( nu al gejailbreaked op 4.3.3 ) Ben zo bang iets fout te doen. TNX |
|
|||
|
|||
Ik kan toch gewoon me 3GS OTA updaten naar 5.0.1 en dan met Redsn0w jailbreaken ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|