Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lolbroeck In ieder geval kan je gewoon updaten naar iOS 5.0.1 zonder problemen... Zolang je maar niet update als iOS 5.0.2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
iOS 5.0 heeft een ernstig lek en mogelijk biedt dat pod2g extra opties als het op 5.0.1 niet lukt. Nee, dit klopt niet. Met TinyUmbrella kun je de blobs die Apple signeert opslaan. Daarvoor hoef je geen jailbreak te hebben en zelfs niet de iOS versie te draaien die Apple nu signeert. Je hoeft niet eens een device te hebben... Alleen de UDID daarvan.
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
3GS New bootrom
Kan deze jailbreak op de 3GS met zowel oude als nieuwe bootrom ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2: Altijd je SHSH blobs opslaan, dit zijn je files die zeggen dat je mag upgraden/downgrade naar die specifieke versie. Heeft niets/nauwelijks te maken met je sim-lock. 3: Gewoon op upgrade klikken in iTunes. Je kunt ook een Restore (Shift+Klik) upgrade doen naar 5.0.1, dan moet je na het upgrade wel je backup terugzetten. |
|
|||
|
|||
zojuist winterboard geinstaleert maar na het rebooten blijftg hij vast zitten bij t apple logo iemand er bekend mee ?
|
|
|||
|
|||
Voor de mensen die de link naar redsn0w ook niet kunnen vinden op iphoneclub; Download RedSn0w 0.9.10b1 to Jailbreak iOS 5.0.1 Untethered | iPhoneHeat
|
|
|||
|
|||
Bekend probleem. Je hebt waarschijnlijk op de rebootknop in Cydia gedrukt nadat je hem geinstalleerd had. Doe eerst een verse reboot, en kijk of hij nu wel wil starten (al dan niet even tethered proberen te booten). Als dat niet lukt, kun je proberen om via SSH Winterboard te verwijderen (als dat nog lukt), anders is de enigste optie 'm te restoren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hmm....
ik had al tethered jailbreak op mn iPhone4, en nu even untethered eropgezet via redsn0w 0.9.10b1. Hij is nu wel untethered, alleen elke keer wanneer ik via instellingen op berichtgeving druk, springt hij naar homescreen -_- dus kan geen sbsettings ofzo gebruiken:S |
|
||||
|
||||
Wicked! Ik ga het thuis meteen proberen na het werk. Nu nog even wachten op de iPad 2 JB en dan ben ik helemaal blij
|
|
|||
|
|||
oops. allemaal dooie download links... weet iemand al of er ergens gemirrord word? Of heeft iemand redsnow file voor mij?
|
|
|||
|
|||
De link voor Redsn0w for Windows werkt ondertussen niet meer.
heeft iemand een linkje voor mij |
|
||||
|
||||
Idem hier. Ik wil gerust een mirror hosten maar dan heb ik het bestand (windows) eerst nodig.
|
|||
|
|||
Heb even snel een mirror (met meerdere download links) voor de Windows versie gemaakt: redsn0w_win_0.9.10b1.zip (14.41 MB)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb SemiTether geinstalleerd staan. Wat raden jullie mij aan om te doen? Werkt Corona (ook) als je SemiTether geinstalleerd hebt staan?
|
|
|||
|
|||
Ik moet mijn baseband behouden (ik heb er me redenen voor) Als ik Custome IPSW kiez en dan de IOS 5.0.1 IPSW die ik gedownload heb krijg ik steeds de melding:
Memory exhausted wat nu ?? Iemand enig idee ?? PS: Gaat om de iphone van me vrouw |
|
||||
|
||||
Woohoo eindelijk JB op 5.0.1 werkend. gelukkig! lekker paar keer reboot gaat prima! helemaal tevree!
|
|
|||
|
|||
Ik krijg via:
iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your iPhone Without Updating the Baseband (Mac) [5.0.1] Uit eindelijk deze melding: device isn't eligible for the requested build Iemand tips??? |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|