Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rctgamer3 Aangezien je op 5.0 zit is het belangrijk dat je je blobs voor 5.0 opslaat via iFaith 1.4 voordat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Note #2: You do not need a Jailbroken iDevice to use iFaith, and iFaith is not compatible with A5 iDevices (iPhone 4S and iPad 2) at this time. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Overheen gelezen, dacht dat iFaith ook werkte op de 4S. Sla in ieder geval via TinyUmbrella je 5.0.1 SHSH blob op
|
|
|||
|
|||
iPad op 5.0.1 werkend
Hi,
Net mijn al op 5.0.1 draaiende iPad door redsnow gehaald. zonder verder wat te doen, dacht gaatie fout dan restoren en terugzetten vanuit iCloud. Werkt tot dusver, |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De grootste kans op een jailbreak heb je denk ik op 5.0.1, aangezien pod2g ook redelijk wat vooruitgang heeft geboekt met de 4S en iPad2. Duurt alleen nog even voordat ze 'm af hebben
|
|
|||
|
|||
ben momenteel iPad aan het updaten, maar is al ruim een kwartier bezig met maken van reservekopie, terwijl dit bij het gewoon syncen een minuut ofzo duurt!?
Is dit normaal??? grtz |
|
||||
|
||||
Ben ik de enigste die me iPhone 4 geuntethered heeft via Cydia? Staat in de Big Boss repo, ''Corona 5.0.1 Untether'' veel beter dan redsn0w! Gewoon installeren en hij is untethered!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iets heel anders, de greenpois0n pagina is weer beschikbaar/online: Untethered Jailbreak for iOS 5.0.1 | greenpois0n.com |
|
|||
|
|||
Vast een domme vraag:
Ik heb mijn iPhone al eens gejailbreaked, maar wilde stiekem erg graag iOS 5, dus weg jailbreak. Ik had toen mijn iPhone via redsn0w gejailbreaked, maar dat was een tethered jailbreak. Wat ik nu begrijp is dat er een untethered jailbreak is, maar ik snap niet hoe ik dat er op krijg, normaal is google mijn beste vriend, maar ik kom er gewoon niet uit. Kan iemand mij hiermee helpen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
(Sla bij een upgrade van 5.0 naar 5.0.1 eerst je SHSH blobs van 5.0 op via iFaith 1.4.1 (A4 en eerder) 1. Open Cydia, en ververs je sources. 2. Als het goed is zou "Corona 5.0.1 Untether" in je changes moeten komen te staan. 3. Installeer Corona 4. Reboot 5. Klaar |
|
|||
|
|||
Werkt. Prachtig!
|
|
|||
|
|||
fokkooostzaan
Hou de aan/uit en home buttom een paar seconden langer vast |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als hij zijn 5.0.1 blobs heb opgeslagen en hij zit nog nu op 5.0 kan je rustig op deze versie blijven je hoef niet naar 5.0.1 Kan later mocht de jb op 5.0.1 komen. |
|
|||
|
|||
Ik krijg een error.... Hij zegt:
subprocess post-installation script returned error exit status 1 sub-process/usr/bin/dpkg returned an error code (1) ..........? Edit: Ik had al 5.0.1 |
|
|||
|
|||
Activeert Redsn0w ook al je iPhone?
Want bij m'n vorige jailbreak had ik last om voorbij het noodoproepscherm te komen. |
|
|||
|
|||
@Jermo,
de Jailbreak start wel, totdat hij uit zichzelf gaat herstarten. Het toestel herstart hierna, alleen de jailbreak gaat niet verder. Moet ik op dit punt tegen de aanbevelingen in de aan/uit en home button indrukken? |
|
||||
|
||||
even een online tuut .....
iOS 5.0.1 UNTETHERED Jailbreak for iPhone 4 / 3GS, iPod touch 4, iPad 1 - YouTube
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Error kan komen omdat cydia nu druk word bezocht. Ik heb ook op mijn ipad 1 via cydia corona geinstalleerd en alles is goed verlopen en heb nu een untethered jb op 5.0.1.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|