Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iAppie ff goed lezen. Deze jailbreak is alleen voor de A4 apparaten en dus niet voor de 4S en de iPad2. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Als ik nu update naar 5.0.1 want voor 5 is er geen unthetered maar als ik dat doet kun je met redsn0w 0.9.10b1. hacktivaten ?
|
|
|||
|
|||
ik heb een ambetant probleem.
ik heb een ipod touch 3G. ik heb deze geupdate naar iOS5.0.1 zonder problemen en heb hierna de jailbreak uitgevoerd. Nu heb ik een goede untethered jailbroken ipod! Mijn vader heeft een ipod touch 4G. ik heb deze ook geupdate naar iOS5.0.1 zonder problemen en wou deze ook jailbreaken. Toen ik dat deed zat ik echter met een probleem: iedere keer opnieuw komt er in de tool dat ze wachten op een reboot na het laden van de tweede stage, de ipod schakelt uit en begint aan zijn reboot. Maar in plaats van verder te rebooten zodat de tool ermee verder kan werken, doet de ipod een normale reboot en start gewoon op, een uur later is de tool nog steeds aan het wachten op de reboot... :s dit doet hij altijd, met mijn ipod was er geen probleem... heeft er nog iemand dit probleem en zijn er al oplossingen voor? Alvast bedankt! Grtz, Bart274 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij moet je blijven werken en je aandacht daar houden en niet hier wat er gebeurd,de dingen die jij beschrijft ben ik nog niet tegengekomen! Wij voelen ons niet aangevallen hoor |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lange tenen? Ik las toch echt meerdere keren een vraag over een 4S. Aangezien dit topic over ene jailbreak gaat, is de koppeling snel gemaakt. Laatst gewijzigd door orri_o; 27-12-11 om 17:57. Reden: UPDATE |
|
|||
|
|||
Om een of andere reden krijg ik een HTTP error... Iemand??
Screenshot: http://dl.dropbox.com/u/19828177/http-error.jpg |
|
|||
|
|||
Citaat:
En als jet het wel zo doet heb je een "hybride" jailbreak met alle problemen van dien als je de nieuwe jailbreak toepast. |
|
|||
|
|||
link doet het niet :0
iemand andere??? |
|
|||
|
|||
Ik kan het hier niet zo 123 vinden
mijn iPhone 4 zit nog op 5.0 en zou graag een UT JB willen. Kan ik dan beter wachten op de UT JB voor 5.0 of kan ik gewoon naar 5.0.1 updaten en JB. Weet eerlijk gezegt niet wat het verschil is tussen de 5.0 en 5.0.1 Excuus als dit al vaker verteld is.... |
|
||||
|
||||
Nu kan ik niet eens meer herstellen in itunes, die knop is gewoon grijs en onaanklikbaar :s
|
|
|||
|
|||
sorry, na paar x proberen deed hij het
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Geloof me, zo slim ben ik wel Ik ben sinds de allereerste iPhone al aan het jailbraken, maar toch kom ik soms nog voor onverwachte problemen te staan
|
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Ik zit op ios 4.0.1. met 1.59.00 Ik ben afhankelijke van een unlock omdat ik mijn telefoon in Amerika heb gekocht. Ik heb verschillende fora afgezocht en voordat ik ga upgraden naar 5.0.1. wil ik even zeker weten of ik de juiste procedure heb en of ik nog stappen mis. 1. Reservekopie in itunes 2. Download ios 501 firmware 3. Download laatste versie redsnow 4. Preserve baseband met redsnow om een custom ipsw te krijgen 5. Pwnd dfu mode 6. Restore via itunes en laten verwijzen naar de No BB-versie van 5.0.1. 7. En dan? Staat Cydia er op? En moet ik dan ultrasnow runnen? Graag hoor ik van jullie! |
|
|||
|
|||
hallo,
ik heb mijn iphone geupdate naar 5.0.1 en daarna redsnow geinstalleerd. Als ik nu probeer te jailbreaken geeft redsnow een error namelijk error wth SHSH blob. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat oplos en toch mijn jailbreak kan uitvoeren???? Alvast bedankt Sha |
|
|||
|
|||
Iets installeren lukt ook niet, zojuist heb ik SBSettings geprobeerd: http://dl.dropbox.com/u/19828177/Pho...%2001%2058.jpg
En ook Just Boot helpt niet :S Screenshot van error bij starten van Cydia (laden): http://dl.dropbox.com/u/19828177/Pho...%2010%2054.jpg Weet iemand wat er aan de hand is?? |
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 4 ios 5.0.0 Semi Tethtered
-ik wil upgraden naar ios 5.0.1 untethered jailbreak. (wat is nou precies de volgerde wat ik moet uitvoeren?) Is dat ? -ifaith 1.4.1 downloaden ssh blobs opslaan -naar 5.0.1 official upgrade via itunes -via redsnow jailbreken ? |
|
|||
|
|||
ipad1 jailbreak werkt niet
Zojuist mijn iphone 4 gejailbreaked met redsn0w 0.9.10b1 met juiste ipsw - werkte meteen bij poging 1.
Nu probeer ik een ipad 1 te jailbreaken (uiteraard andere ipsw gedwonload speciaal voor ipad 1 en nu probeer ik deze ook te jailbreaken met redsn0w 0.9.10b1 maar dit lukt niet. Bij stap 1 gaat de ipad aan Bij stap 2 gaat hij bij nog 4 sec resterend uit (volgens mij moet dit niet) Bij stap 3 gaar hij vervolgens niet meer aan en lopen de 15 sec af tot het eind waarna ik een foutmelding krijg dat hij de device niet kan detecteren. Heb het bij 2 ipad 1's geprobeerd en bij beiden hetzelfde resultaat... Wat gaat er fout? Beide draaien op een niet gejailbreakte 5.0.1 iOS versie Laatst gewijzigd door shardphoenix; 27-12-11 om 18:47. |
|
|||
|
|||
cydia overbezet misschien
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|