Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) tiny umbrella slaat de shsh niet op!! (sorry, you are too late) staat er en ik heb mijn 4s geupdate naar 5.0.1 zoals aangegeven staat. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tiny umbrella slaat de shsh niet op!! (sorry, you are too late) staat er
en ik heb mijn 4s geupdate naar 5.0.1 zoals aangegeven staat. Nog meer mensen met dit probleem??? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Gaat er bij jullie ook zoveel niet meer? Verschillende apps gaan niet. Iphone blokkeert soms volledig (als ik bv naar Berichten instellingen ga). Apps zoals TomTom blijven gewoon maar laden(iphone 4). Op de iPad 1 willen ze dan weer wél laden. Nog iemand met dergelijke problemen? Ik vind deze jailbreak allesbehalve stabiel te noemen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
mijn bigboss repo is leeg, is dit bij iedereen zo? Zoniet, wat moet ik doen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mijn app store is wit geworden ? na jailbreak
|
|
||||
|
||||
Wat als je de foute Ipws gebruikt bij redsnow???
|
|
|||
|
|||
Dat had ik met de Instellingen app, na het installeren van een tweak was het weer opgelost
(het kan ook zijn dat een respring of reboot het verhelpt) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 19:01 ---------- Redsn0w heeft geen IPSW nodig |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu is het foutcode 21! Aub help!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
@iphone1997: In dat geval zal Redsn0w het wel aangeven als het geen goede IPSW ontvangt ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 19:05 ---------- Zet je telefoon eens in DFU modus (uitzetten, power knop 3 seconden indrukken + ingedrukt houden, Home knop erbij indrukken (+/- 10 seconden), power knop loslaten tot je zwart scherm hebt) en dan te restoren. Dat verhelpt de meeste problemen, en je kunt er meteen de nieuwe jailbreak overheen gooien zodat je van dat gedoe af bent |
|
|||
|
|||
re
Hier ook een jailbreakje opgezet zonder problemen, gaat zelfs gemakkelijker dan op de 4,1.
Eindelijk heb ik de SBSETTINGS terug ! |
|
|||
|
|||
De wiki van iClarified gevolgd, maar ik krijg de waarschuwing "deze iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. fout21"
(JB iPh4 op 4.3.2) Wat ik ook probeer ik krijg de iPhone niet meer uit herstel mode, iemand suggesties? edit: HEb de optie recovery fix (onder knop extra's) in redsnow gebruikt, en ben iig weer terug op JB4.3.2 Laatst gewijzigd door MartinT; 27-12-11 om 20:26. |
|
|||
|
|||
Succesvol gejailbreaked. iOS 5.0.1. stond al op me iDevice. Aangesloten, redsnow opgestart gewoon jailbreaken. Niks weg apps contacten sms-jes etc zijn allemaal gebleven. Cydia opgestart laten doen wat die automatisch doet. Telefoon uitgezet aangezet, werkt prima.
thanks! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 19:11 ---------- Mensen die problemen hebben. Herstel je iphone gewoon naar 5.0.1. en gooi die jailbreak erover heen. Heb je ook geen problemen in mijn ogen. Gewoon een tip! |
|
|||
|
|||
Klik tab general aan in umbrella. daar kan je zien welke shsh je hebt opgeslagen. zie foto:
|
|
||||
|
||||
Is deze Ipws juist voor mijn device ?? iPhone4 (iPhone3,1) 5.0.1 (9A405)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Net foutcode 21 en nu weer foutcode 1602.. Ik weet h et niet meer hoor... |
|
|||
|
|||
Onder welke repo vind ik corona
|
|
|||
|
|||
Moet ik ook iets in TinyUmbrella aanvinken wanneer ik wil restoren? Ik heb in recovery mode geprobeerd en ook in DFU mode.. beide krijg ik een foutmeldinig (21 en 1602)
Wie kan mij gericht helpen? |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|