Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand die even wilt meedenken: ik had een 5.0 tethered op een 3GS met 6.15.00 baseband. Ik heb dus via itunes de upgrade naar 5.0.1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand die even wilt meedenken:
ik had een 5.0 tethered op een 3GS met 6.15.00 baseband. Ik heb dus via itunes de upgrade naar 5.0.1 gedaan. Dan de nieuwe jb gedaan via redsnow. alles verloopt prima, cydia deed even lastig, maar lijkt nu weer ok. Heb wel ultrasnow moeten herinstalleren (versie 1.2.5). Ik dacht dat hiermee de kous ging af zijn, maar nu blijf ik steken op no service, (heb al paar keer ge herstart, maar geen resultaat). is er iemand die ziet/weet wat ik mis? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
dus ook geen appstore apps weg?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb inmiddels
1x een 16gb iphone 4 van 4.1 naar 5.0.1 geJB'd 1x een 16gb iphone 4 van 5.0 naar 5.0.1 geJB'd 2x een 8gb iphone 4 van 5.0 naar 5.0.1 geJB'd Kost toch wel wat tijd betreft de apps. het updaten en JB'en ging wel lekker snel moet ik zeggen. Merk wel echt dat Cydia overbelast is en dat ik zelf veel fetch errors krijg in cydia van modmyi die ik er niet uit krijg. Iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar krijg? |
|
||||
|
||||
Rustig afwachten totdat het weer wat rustiger is
|
|
||||
|
||||
Was dat maar zo haha, heb de iPhone van me vrouw er langs gehouden maar die heeft er toch echt geen last van.. en gaat er een stuk sneller doorheen dan die van mij terwijl op beide precies het zelfde staat.. Ik krijg allemaal fetch errors en moet steeds opnieuw alles herladen om de nieuwe apps te zien.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren 27 dec '11 mijn iPhone 4 van 4.3.3 naar 5.0.1 geJB'd! Heeft lang de duurt die iTunes gebeuren, gelukkig niet mijn istellingen en apps kwijt (zeker 2,5 uur geduurd)
Maar mijn vraag is: Gisteren kon ik niet bij cydia verversen en ook niet soursers installeren, weet iemand of dit een tijdelijke probleem is? Vraag 2: Five dock icon (via cydia) krijg ik niet geinstalleerd! Cydia geeft aan ''Opmerking: De gevraagde wijziging kunnen niet worden doorgevoerd vanwege conflicten met of afhankelijkheden van andere pakketten die niet teruggevonden kunnen worden.'' Is dit op te lossen, of is er een alternatief?¿ |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat er nog wel een aantal Beta's van Redsn0w 0.9.10bx zullen verschijnen voor alles vlekkeloos loopt.
iBooks werkt niet, werkte wel met Redsn0w 0.9.9b9. iFile crasht. Bij sommige Cydia apps zoals Battery Logger Plus en BatteryDetective staan de persmissies van de user "mobile" foutief. Dat kan dan wel weer hersteld worden met SBSettings -> System Options -> Fix User Dir Permissions (chmod 775). |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 3gs nieuwe bootrom, ios 4.33. Ik ben afhankelijk van een unlock, deze heb ik nu uitgevoerd met ultrasnow. Mijn baseband versie is 06.15.00.
Ik heb de redsnow- tool gedownload, maar lees hier dat ik ook een custom ipsw moet maken. Hoe doe ik dat, of is dit niet meer nodig? Ik wil graag updaten naar Ios 5.01, jailbreaken en unlocken. |
|
|||
|
|||
Alles werkg naar behoren... Corona 1.0.3 werkt!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dwz : cydia kan niet of niet snel of normaal alles oplade/opdaten. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2011 om 12:13 ---------- Citaat:
Dan kan je zelf kijken wat in jou geval mogelijk is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Your iPhone is unlockable, install ultrasn0w from Cydia on your iPhone to unlock it Betekend dit dat ik gewoon kan updaten, of heb ik wel een custom ipsw nodig? |
|
|||
|
|||
hello,
mijn iphone 4 heb ik via itunes geupdate naar 5.0.1 ,alle ging goed, heb ik via resnow .0.9.10b2 geJB maar hij blijft restarten iemand een idee ...? alvast bedankt |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|