Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha OK! Bedankt! Dan moeten we verder gaan zoeken waar het probleem ligt. Heb je iBook Fix of iBook Fix2 gebruikt? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor de info. |
|
||||
|
||||
Inmiddels is redsn0w 0.9.10b3 uit die de problemen oplost als je b2 over b1 had gedaan. Problemen met MobileSubstrate. Als je B3 niet wilt uitvoeren en je hebt problemen met apps in cydia die niet meer werken omdat hij naar safe-mode opstart kun je ook MobileSubstrate in cydia opnieuw installeren en dan handmatig rebooten, dit lost het probleem ook op
|
|
|||
|
|||
Wie kan er even met mij meedenken
ik heb gisteren een nieuwe ipod touch 4g gekocht en deze wil ik nu jailbreaken vanaf windows 7. als ik redsnow start en de aanwijzingen volg met het in DFU mode raken dan zie ik dat redsnow op een gegeven moment de eerste dingen uitvoert en aangeeft "wachten op herstart", maar dan start de ipod gewoon normaal op en gebeurt er niets. Ik heb al een keer bewust de DFU mode verkeerd gedaan, redsnow geeft dan ook netjes aan dat er geen DFU mode is. Ik heb het meerdere keren geprobeerd en het wil maar niet lukken, de vorige keer ging het nog zo makkelijk heb de laatste itunes, vanaf meerdere computers geprobeerd maar twil me maar niet lukken. weet iemand wat ik verkeerd doe? Groeten, Emiel |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Reflow; 29-12-11 om 11:18. |
|
|||
|
|||
Yep, heb geduldig ruim een half uur gewacht..
zodra redsnow klaar is met de eerste stages, start de ipod op met het apple logo en geeft het programma aan, waiting for reboot Ik heb het nu net weer een keer geprobeerd, maar de ipod start gewoon op, heb normale functionaliteit en de software blijft staan. heb net nog eerst weer een restore gedaan heb intussen de compatibiliteitsmodes ook nog even geprobeerd door deze op XP te zetten. ook dat helpt niet, de ipod start gewoon normaal op... |
|
|||
|
|||
Ook 0.9.10.b3 crashed helaas
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Duurt een reservekopie maken altijd zo lang als je je tel update naar nieuwe ios??
|
|
|||
|
|||
ook als ik de ipod aan heb staan, redsnow start, en dan vervolgens op de ipd direct in dfu mode ga voert redsnow de eerste stappen uit, maar daarna start de ipod gewoon op en geeft redsnow aan dat hij op een reboot wacht...heeft iemand nog suggesties?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Probeer anders eens op een andere pc? misschien ligt dit wel aan je pc dat de app crasht |
|
|||
|
|||
Yep, heb het geprobeerd met zowel met als zonder de optie "als administrator uitvoeren" geprobeerd (mijn account is ook al administrator, firewall is uit, UAC is ook uit)
Ik gebruik nu b3 maar gisteren met b2 werkte het ook niet, daar ligt het dus niet aan |
|
|||
|
|||
Het lijkt er wel op alsof er op die iPod geen iOS 5.0.1 staat maar iOS 5. Kijk dat eerst eens na.
|
|
|||
|
|||
5.0.1 staat er wel op, heb m ook al hersteld naar fabrieksinstellingen via itunes, dan komt zowiso de laatste versie erop
|
|
|||
|
|||
Dan probeer de Redfsn0w JB eens met manueel het iOS 5.0.1 ipsw bestand te selecteren. Links om iOS 5.0.1 te downloaden vindt je op dit forum, oa. in de handtekening van Scorpiosoft.
|
|
|||
|
|||
ga het eens proberen...
kun je nadat je een manueel ipsw firmware hebt geupdate altijd weer terug naar een originele via itunes in dfu mode? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Download het ipsw bestand niet met Internet Exploder maar met Firefox, Chrome, Safari, enz... |
|
|||
|
|||
updaten kan niet omdat je dan de jailbreak kwijt bent? of gaat er dan wat anders mis?
custom firmware is nl nog wat nieuw voor mij |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|