Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er al een oplossing voor Iphonedelivery? En hoe zit het met de thema's? Kunnen deze ook gewoon op IOS 5 draaien?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er al een oplossing voor Iphonedelivery?
En hoe zit het met de thema's? Kunnen deze ook gewoon op IOS 5 draaien? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 5.0.1 jailbreak nog steeds via redsn0w met IPSW 5.0 zoeken, toen 5.0.1 nog niet werd herkend door redsn0w. Moet ik nu opnieuw jailbreaken met 5.0.1 voordat ik de untether kan installeren?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb m gisternacht gejailbreaked!! Maaar ik wacht al hele dag op die stomme repo's. Zoooo vervelend! Kan geen repo toevoegen of updaten ofzo! Zelfs de standaard dingen in Cydia geven POSIX foutmelding! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ibooks fix geinstalleerd maar ibooks nog niet werkend. Moet deinstalleren en iBook opnieuw installeren. Werkt niet iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het beste is om opnieuw tethered te jailbreaken met Redsn0w 0.9.9b9d en dan de untethered Resdsn0w0.9.10b2 jailbreak toe te passen. Deze raad wordt ook in de blog van het iPhone Dev Team gegeven. Succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Tot er een permanente fix voor is zul je het moeten stellen met de papieren dingen...Best het forum hier in de gaten houden...Maar ze zijn er mee bezig...de geeks die dit allemaal uitbrengen...
|
|
|||
|
|||
Voor de zoveelste keer...heel de wereld is aan het jailbreaken geslagen...Dus de servers zijn overbelast. Ik heb m'n repo's kunnen downloaden deze morgen rond 10u, daar het ind e USA zo'n 6u terugkeren is,en dus midden in de nacht is, enhet dus veel kalmer is...mss dan nog eens proberen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is me net gelukt om Winterboard te installeren......Nu ff Sbsettings proberen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Sorry, ik heb me toch even aan moeten melden met een vraag, want ik kom er niet uit.
Done: -4.3.1 geback-upped (was al JB) -aptbackup gerunned -5.0.1 erop gezet -blob gesaved -JB gerunned (9.10.b1) -2 x een fout gekregen (1611 als ik me niet vergis en nog 1 wat met een registry line te maken had) -startend gekregen -aptbackup restore gedaan Sindsdien: -kwart scherm gehad -restore gedaan, maar haalde niets uit -9.10.b2 gerunned (zonder cydia) -toen wel normaal beeld -repo's half/half binnen (ik weet 't: geduld - maar wellicht van belang voor oplossing) -Activator en Winterboard gdld. Nu: -ik zie geen Winterboard bij m'n instellingen -bij opstarten Activator constant melding dat ik in safe mode zit 't Lijkt me dat 't ergens door die Aptbackup fout is gegaan, maar ik kan een aantal repo's en addons nog niet herinstalleren, dus weet niet zeker of dit het probleem is. Wat zal de beste oplossing zijn? Back-up in iT, restore, nog een back-up en 9.10.b2 nog eens runnen? Of zie ik gewoon iets obvious over 't hoofd? Bedankt! Laatst gewijzigd door iScorpio; 28-12-11 om 20:33. Reden: illegale content verwijderd |
|
||||
|
||||
Help is ff kwil op herstellen drukken maar daar is een grijze kolom het reageert niet als ik erop klik heb ik iets vergrendeld op itunes ofzo ?? hier een afbeelding ===
Uploaded with ImageShack.us |
|
|||
|
|||
Voor wie het weten wil: na een complete restore en een nieuwe jailbreak heb ik netjes mijn carrier terug.... weird, maar blij dat het nu weer werkt!
|
|
||||
|
||||
Je foon in DFU zetten...
|
|
||||
|
||||
Help ik kan niet op Update zoeken en herstellen klikken bij Itunes afbeelding hierboven.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg als ik SBSettings wil downloaden niet een POSIX error maar een internal server error, lijkt me niet te liggen aan dat zoveel mensen het willen downloaden?.. of wel?
|
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|