Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Wally© 1. Zorgen dat je de nieuwste versie van iTunes draait.. 2. Een reservekopie van je iPhone maken 3. iOS5.0.1 op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het probleem is intussen opgelost. |
|
|||
|
|||
Werken de servers inmiddels weer?
Ik zit nog op 4.2.1 en vroeg me ook af of ik alle in-app gegevens kwijt ga raken na updaten en jailbreaken. Of blijven instellingen ed voor AppStore en Cydia apps behouden? Ik heb overigens PKGBackup. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 3GS geupdated via Itunes van 4.3.3 naar 5.0.1. Als ik nu redsnow 0.9.10b2 start, dan gaat alles goed, maar bij exploiting limera1n blijft ie hangen. Hoe kan ik dit oplossen? Is een 3GS met nieuwe bootrom.
|
|
|||
|
|||
De jailbreak uitvoeren :
a) vanop een windows XP PC ? b) vanop een windows 7 PC ? Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik neem aan dat je Redsn0w als admin uitvoert? (Rechtermuisklik op Redsn0w.exe - Eigenschappen) |
|
|||
|
|||
Windows 7, 64 bit
|
|
|||
|
|||
Hi, ik heb een vriend die bereid is zijn proxy met mij te delen. Maar we hebben geen idee hoe we het moeten vinden. heeft iemand enig idee?
|
|
|||
|
|||
Kunnen jullie niet ergens in het groot zetten dat de Cydia servers overbelast zijn ofzo? Ik krijg om de 2 post een vraag waarom de repo's niet werken. Erg irritant allemaal als je het topic even door probeert te lezen...
|
|
|||
|
|||
Met PKGBackup heb ik nog nooit iets verloren, als je juiste volgorde aanhoudt:
1) PKGBackup maken naar DropBox van Instellingen, Tweaks en Cydia apps; 2) Updaten naar iOS 5.0.1. Geen iTunes backup terugzetten, iTunes afsluiten; 3) Jailbreaken; 4) PKGBackup installeren uit Cydia; 5) Backup terugzetten uit DropBox; 6) iTunes nu eerst alles laten terugzetten; 7) Alles is nu weer zoals het was |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb wat vertraging in het scrollen...misschien dat een rejailbreak dit oplost... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Valt jullie ook op dat het toetesenbordgeluid van cydia (als je bijvoorbeeld gaat zoeken) standaard aan blijft staan? Ik heb deze setting uitgeschakeld in mijn instellingen -> geluid maar Cydia trekt zich daar blijkbaar niets van aan. Op zich geen ramp natuurlijk maar wel vreemd en een beetje irritant.
|
|
||||
|
||||
Dus eerst op jailbreak and install cydia drukken en dan de rest volgen..?
|
|
|||
|
|||
Werkt cydia een beetje fatsoenlijk nu?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb echt het gevoel dat ik nog geen reet ben opgeschoten met die JB.. Ja, ik heb SBSettings, maar daar houdt het ook mee op. Cydia doet helemaal niets, zéér irritant. En ik weet dat het door overbelasting komt, maar dan nog... Mensen, ophouden met jailbreaken en Cydia gebruiken, ik heb 'm nodig
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2011 om 16:17 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een probleem met de jailbreak. Ik heb een iphone 3GS uit USA. Hierop had ik ios 4.0 lopen. Ik probeer ios 5.0.1 te installeren vai redsnow. Ik was alleen vergeten eerst ios 5.0.1. erop te zetten. De customized 5.0.1. via redsnow blijft tijdens de installatie hangen. Ik heb de installatie afgebroken. Ik heb geprobeerd om te herstellen via itunes (die geeft aan dat versie 5.0.1. wordt hersteld). Echter, ook hier blijft de installatie op hetzelfde punt hangen. Ik kan nu helemaal niets meer met de iphone (krijg itunes logo + stekker). Wie kan me helpen?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|