Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door XIII Van Corona bestaan versies 5.0 en 5.0.1, maar geen 1.0-3... Jawel hoor, Corona 5.01 versie 1.0-3 Weet iemand of al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2011 om 12:43 ---------- Ik wil een custom ipws kiezen maar er zijn hier 2 opties welke moet ik pakken ? Download iOS 5.0.1iPhone 4GSM | CDMA |
|
|||
|
|||
De GSM versie
|
|
|||
|
|||
hallo,
weet iemand wat het kan zijn dat als ik cydia ineens opstart dat het schermpje van cydia klein in de linkerbovenhoek van mijn scherm alleen te zien is. ook mijn programma's opent ie ineens heel klein in de linkerbovenhoek alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
1 aptbackup draaien (gaat heel snel , lijkt alsof het niet gelukt is maar dat hoort zo ) 2 syngroniseer nu je telefoon in itunes 3 update via itunes je telefoon naar 5.0.1 4 zet je resentste backup terug 5 in instelingen zet je de sluimer functie op nooit zodat tijdens het laden van cydia het niet uitvalt. 6 hou nu je home en power knop tegelijk in en laat de power knop los als je scherm zwart is en blijf je home knop ingedrukt houden tot itunes je telefoon herkent heeft in dfu mode (itunes moet voor deze functie aan staan zodat je weet wanneer je de home knop moet loslaten) 7 itunes helemaal uitzetten met je telefoon gekopelt aan je pc/mac 8 open nu redsn0w en kies gewoon voor jailbreak ,klaar. 9 installeer nu apt back-up en kies nu in aptback-up voor restore , dan komt alles terug incl sbsettings etc etc. scheelt een heleboel tijd. 10 Installeer nu dan ultrasn0w als je van een unlock afhankelijk bent. Succes ermee |
|
||||
|
||||
Hacktivate redsnow vanzelf en bij Redsnow moet ik nu mijn custom ipws insteken via select Ipws of via custom ipws ??
|
|
|||
|
|||
iPad 1
Na 'jailbreak' eerste deel gedaan, selecteer ik Install Cydia, dan verdwijnt echter redsnow uit beeld en lijkt er niets meer te gebeuren. Hulp/tip van iemand. |
|
|||
|
|||
iBooks
Ik kom van een 5.0 tethered jailbreak en ik heb zojuist de untethered 5.0.1 jailbreak uitgevoerd.
Ik heb nu alleen weer het probleem dat iBooks niet werkt! Hoe kan ik er voor zorgen dat deze het wel weer doet met deze jailbreak? Of is er anders de mogelijkheid om pdf in te voeren vanaf de pc naar een ander programma dan iBook die pdf's leest. De pdfs zijn namelijk te groot om via de mail te versturen.. Bedankt |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Als ik ga Updaten naar ios 5.0.1 update dan mijn firmware ook mee ik wil dat niet dan heb ik zeker geen hoop meer voor een unlock
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
[/COLOR]
Citaat:
Zoek in cydia naar ibooks fix ios5 en installeer. Download ibooks terug in Appstore , reboot en alles werkt weer. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb gister mijn iPhone untethered gejailbreaked en alles loopt als een zonnetje, maar... enkele van mijn apps zijn niet terug te vinden op mijn Springboard. Als ik ze ga zoeken vind ik ze wel maar op mijn Springboard zijn ze er niet. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Heb al gezocht op het forum maar kon niet echt iets vinden. Het gaat trouwens gewoon om apps uit de Appstore. Niet uit Cydia of de standaard iPhone apps.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is er een beta 2 gekomen kan ik het best die gebruiken ?
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|