//

Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic

Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, Ik zat op 4.3.3 untethered jailbreak en wilde nu naar 5.0.1, heb geen SHSH blobs van 5.0.1 want ben niet afhankelijk van een software ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #381  
Oud 28-12-11, 09:02
SneakymanNL SneakymanNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 17
Standaard

Heey,
Ik zat op 4.3.3 untethered jailbreak en wilde nu naar 5.0.1, heb geen SHSH blobs van 5.0.1 want ben niet afhankelijk van een software matige unlock. Ik heb dus upgedate naar 5.0.1 en wilde hem nu jailbreaken met redsn0w, maar hij zegt dan dat het niet kan omdat ik geen verbinding heb met internet (onzin) en daaronder staat: No SHSH blobs... en ja ikhad voordat ik hem update hem nog door tinyumbrella gehaald (nieuwste versie).
Kan iemand mij vertellen of ik hem nog kan jailbreaken nu? En zoja, hoe..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 28-12-11, 09:03
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakymanNL Bekijk bericht
Heey,
Ik zat op 4.3.3 untethered jailbreak en wilde nu naar 5.0.1, heb geen SHSH blobs van 5.0.1 want ben niet afhankelijk van een software matige unlock. Ik heb dus upgedate naar 5.0.1 en wilde hem nu jailbreaken met redsn0w, maar hij zegt dan dat het niet kan omdat ik geen verbinding heb met internet (onzin) en daaronder staat: No SHSH blobs... en ja ikhad voordat ik hem update hem nog door tinyumbrella gehaald (nieuwste versie).
Kan iemand mij vertellen of ik hem nog kan jailbreaken nu? En zoja, hoe..

Wat lukt er precies niet dam? Jailnreak of cydia?
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #383  
Oud 28-12-11, 09:05
xsight3 xsight3 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xsight3 Bekijk bericht
Na JB van iPhone 4 (daarvoor 4.3.3 JB) kan ik de Apple App Store niet meer openen, deze crasht meteen, meer mensen die hier last van hebben?
bleek veroorzaakt te worden door My3G, verwijderd en nu werkt het goed
  #384  
Oud 28-12-11, 09:05
SneakymanNL SneakymanNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
Wat lukt er precies niet dam? Jailnreak of cydia?
Het jailbreaken zelf, ik doe wat redsn0w zegt, maar dan krijg ik dus die melding dat hij geen shsh blobs kan vinden en mijn internet verbinding niet werkt.. wat dus onzin is aangezien ik nu hier op het forum zit haha.
  #385  
Oud 28-12-11, 09:07
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

niemand probleem gehad met wit icoontje van Cydia?
  #386  
Oud 28-12-11, 09:12
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Ja, ik had eerst een wit icoon.
Na starten van Cydia, verscheen echter het normale icoon.
  #387  
Oud 28-12-11, 09:14
BOZOK BOZOK is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: nl
Berichten: 16
Standaard

Had een tethered Iphone 4 met firmware 5.0.1. Deze net omgezet naat untethered 5.0.1.
Zonder problemen geslaagd.
  #388  
Oud 28-12-11, 09:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakymanNL Bekijk bericht
Het jailbreaken zelf, ik doe wat redsn0w zegt, maar dan krijg ik dus die melding dat hij geen shsh blobs kan vinden en mijn internet verbinding niet werkt.. wat dus onzin is aangezien ik nu hier op het forum zit haha.
SHSH blobs nodig in Redsn0w 0.9.10bx voor een normale JB? Wat heb jij dan allemaal aangevinkt in Redsn0w?
  #389  
Oud 28-12-11, 09:20
SneakymanNL SneakymanNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
SHSH blobs nodig in Redsn0w 0.9.10bx voor een normale JB? Wat heb jij dan allemaal aangevinkt in Redsn0w?
- Save ALL shsh
- Request SHSH from cydia
- overwrite existing SHSH files on "save SHSH"
- when connecting a device, prefer my custom device name over the blabla

Dat is er aangevinkt.
En even tussendoor vraagje, weet iemand of contactgegevens en herstelpunten per apple id worden opgeslagen?
  #390  
Oud 28-12-11, 09:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakymanNL Bekijk bericht
- Save ALL shsh
- Request SHSH from cydia
- overwrite existing SHSH files on "save SHSH"
- when connecting a device, prefer my custom device name over the blabla

Dat is er aangevinkt.
En waarom heb je dat allemaal nodig voor een jailbreak op iOS 5.0.1?

Upgrade toch gewoon naar iOS 5.0.1 en voer dan de JB uit zonder al die fantasietjes. Alleen Cydia aanvinken.
  #391  
Oud 28-12-11, 09:27
SneakymanNL SneakymanNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
En waarom heb je dat allemaal nodig voor een jailbreak op iOS 5.0.1?

Upgrade toch gewoon naar iOS 5.0.1 en voer dan de JB uit zonder al die fantasietjes. Alleen Cydia aanvinken.
Zo stond het al ingesteld heb daar verder niks aan veranderd, het gaf zelf aan dat ik dat request shshs from cydia uit moest vinken, had ik toen ook gedaan trouwens maar het werkt nog steeds niet. ga het zo nog een keer proberen.
  #392  
Oud 28-12-11, 09:28
choke choke is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

Voor de mensen met een 1600 error in itunes
zie hier:
http://forum.iculture.nl/f47/archief...oplossing.html

Het heeft inderdaad iets met je host file te maken. Heb het vroeger ook een keer gehad. Maar ja heb zelf een mac en ik weet niet hoe het precies op een windows machine werkt.

Een beetje googlen doet wonderen.

Gisteren mijn iphone 4 gejb'ed. Alles werkt naar behoren: Cydia, App store, snelheid.
Met redsnow op een mac. Heerlijk... kan weer lekker door cydia heen rommelen
  #393  
Oud 28-12-11, 09:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door choke Bekijk bericht
Voor de mensen met een 1600 error in itunes
zie hier:
http://forum.iculture.nl/f47/archief...oplossing.html

Het heeft inderdaad iets met je host file te maken. Heb het vroeger ook een keer gehad. Maar ja heb zelf een mac en ik weet niet hoe het precies op een windows machine werkt.
Die omleiding in het hosts bestand heb je alleen en uitsluitend maar nodig als je wilt downgraden naar een iOS versie die niet meer ondertekend wordt door Apple.

Ik ga er vanuit dat een normale gebruiker dat niet drie keer per week doet. Zet die omleiding alleen maar aan met TinyUmbrella als je echt wil gaan downgraden. Voor het overige zorgt die omleiding alleen maar voor problemen (die al duizend keer beschreven werden op het forum).
  #394  
Oud 28-12-11, 09:40
urbania urbania is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lelystad
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar urbania
Standaard

hallo heren,

ik heb gister me iphone 3GS geupdate naar IOS 5.0.1. ik heb alle shsh blobs etc...alles ging goed! heb cydia en iphone werkt goed! MAAR! NU komt er een probleem...in cydia als ik wil '''refresh'' drukken dan wordt alle repo's geladen behalve die van THEBIGBOSS....hij kan hem niet uploaden en updaten zeg maar.. daardoor kan ik niks installeren.. wat betreft tweaks etc..zegt dat er dan wat bestanden missen...dus die is gewoon leeg. Als ik die open in ''source'' dan is alles leeg in dat repo...weet iemand HOE JE DAT KAN FIXEN!? zou heel erg dankbaar zijn....
  #395  
Oud 28-12-11, 09:43
SneakymanNL SneakymanNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 17
Standaard

Dit is een printscreen van de foutmelding die ik krijg, hopelijk kan iemand me helpen moet hem nu weer opnieuw herstellen:


Kan het trouwens zo zijn dat na het updaten/herstellen naar ISPW 5.0.1 er geen ISPW meer op de computer staat en hij daardoor in de fout gaat?

Laatst gewijzigd door SneakymanNL; 28-12-11 om 10:05.
  #396  
Oud 28-12-11, 09:46
Ko3n Ko3n is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 49
Standaard

Hiernet mijn iphone geupdate van 5.0 naar 5.0.1
Kreeg eerst via Itunes een error.
Heb dan met tips van hier in mijn hosts files alles wat naar apple verwees verwijderd.

Update vlot gedaan.
Dan heropgsetart.

Cydia gaf wit icoontje.
geopened, kreeg eerst zwart scherm met tekst en met een ladend icoontje.
na een tijdje werd het een zwart scherm...
en daar blijft hij toch al even op staan...

ik durft niet zomaar afsluiten (wil geen updates/refresh laten mislukken).

iemand tips?
of iemand hetzelfde meegemaakt?

toevoeging:
cydia lijkt weer normaal,
maar blijf nu wel met geen service zitten.

Laatst gewijzigd door Ko3n; 28-12-11 om 10:00.
  #397  
Oud 28-12-11, 10:05
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Exclamation

Zyn de repos nog steeds overbelast?!?!

Krijg steeds melding: failed to fetch data of Posix: Operation timed out! Zeeer annoying!!!

Laatst gewijzigd door scoop1; 28-12-11 om 10:07. Reden: Meer info
  #398  
Oud 28-12-11, 10:07
Donkeh Donkeh is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 46
Standaard

Die code 1600 was van mij een kwestie USB poorten en firewall. Eerst moet je zowieso zorgen dat je firewall afgezet is. En ivm de usbpoorten, mijn pc is al een jaar of 5 ofzo, en ik zag dat ik af en toe melding kreeg dat 'dit apparaat sneller zou werken met usb 2.0 of hoger'. Dus heb ik identiek dezelfde update gedaan in itunes maar deze keer op m'n laptop die jonger is, en deze keer geen probleem. Vast internet is wel aangeraden, daar het veel sneller gaat om alles te downloaden. (5.0.1 is zo'n 790Mb)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2011 om 10:08 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
Zyn de repos nog steeds overbelast?!?!

Krijg steeds melding: failed to fetch data of Posix: Operation timed out! Zeeer annoying!!!
ja hoor, bij mij staat er ook steeds dezelfde berichten. Gans de wereld is aant JB'en
  #399  
Oud 28-12-11, 10:10
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donkeh Bekijk bericht
Die code 1600 was van mij een kwestie USB poorten en firewall. Eerst moet je zowieso zorgen dat je firewall afgezet is. En ivm de usbpoorten, mijn pc is al een jaar of 5 ofzo, en ik zag dat ik af en toe melding kreeg dat 'dit apparaat sneller zou werken met usb 2.0 of hoger'. Dus heb ik identiek dezelfde update gedaan in itunes maar deze keer op m'n laptop die jonger is, en deze keer geen probleem. Vast internet is wel aangeraden, daar het veel sneller gaat om alles te downloaden. (5.0.1 is zo'n 790Mb)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2011 om 10:08 ----------



ja hoor, bij mij staat er ook steeds dezelfde berichten. Gans de wereld is aant JB'en

not funny

Pffff
  #400  
Oud 28-12-11, 10:19
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urbania Bekijk bericht
hallo heren,

ik heb gister me iphone 3GS geupdate naar IOS 5.0.1. ik heb alle shsh blobs etc...alles ging goed! heb cydia en iphone werkt goed! MAAR! NU komt er een probleem...in cydia als ik wil '''refresh'' drukken dan wordt alle repo's geladen behalve die van THEBIGBOSS....hij kan hem niet uploaden en updaten zeg maar.. daardoor kan ik niks installeren.. wat betreft tweaks etc..zegt dat er dan wat bestanden missen...dus die is gewoon leeg. Als ik die open in ''source'' dan is alles leeg in dat repo...weet iemand HOE JE DAT KAN FIXEN!? zou heel erg dankbaar zijn....
Dit kan je oplossen met geduld, de hele wereld is zo'n beetje aan het jailbreaken waardoor de repo's overbelast worden. Gewoon later nog een keer proberen en hopen dat het dan wel lukt..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic XIII Jailbreak 945 25-05-12 15:55
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 21:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 88 13-10-11 12:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:45.