Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ibooks fix erop gezet maar krijg nog steeds de melding opnieuw installeren. wie heeft de oplossing...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ibooks fix erop gezet maar krijg nog steeds de melding opnieuw installeren. wie heeft de oplossing
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand een filmpje hoe ik het in mijn situatie moeit doen , want het is moeilijk er moet ook eens op pwned dfu mode geklikt worden en ik weet niet wat het is..(met Redsnow want met Snowbreeze is het moeilijker)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
SBSettings openen...in safe mode gaan...rebooten...problem fixed... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kunnen jullie een volgorde zeggen van wat ik moet installeren voor een goede JB?
heb Cydia er nu opgezet en dan nu ? ik had op 4.3.3 ook een JB en daar had ik meer dingen op als ik nu kan vinden |
|
|||
|
|||
Citaat:
is dit bij andere mensen nog? Ik heb het vermoeden dat ik hierdoor ngo steeds zonder service zit, iets wat ik liever snel zie verdwijnen |
|
|||
|
|||
een vraagje als ik nu wat wil installeren via cydia kan ik dat niet doen omdat er nog dingen in de wachtrij staat maar die kan ik ook niet installeren?? HELP!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb SemiTether erop staan. Moet ik die er eerst afhalen en dan Corona installeren?
Alvast bedankt . |
|
|||
|
|||
Gisteren kon ik niet bij cydia verversen en ook niet soursers installeren, weet iemand of dit een tijdelijke probleem is?
Five dock icon (via cydia) krijg ik niet geinstalleerd! Cydia geeft aan ''Opmerking: De gevraagde wijziging kunnen niet worden doorgevoerd vanwege conflicten met of afhankelijkheden van andere pakketten die niet teruggevonden kunnen worden.'' Is dit op te lossen, of is er een alternatief?¿ |
|
|||
|
|||
wally hartelijk bedankt het probleem is verholpen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gister jailbreak uitgevoerd, ging perfect, helemaal zonder problemen. Tot vanmorgen, ik wilde een respring doen, wat niet helemaal goed ging. iPhone herstart en ging niet meer aan. Proberen tethered op te starten via redsnow, geen resultaat. Opnieuw jailbreak via redsnow, geen resultaat. Proberen uit recovery modus te halen, geen resultaat....
|
|
|||
|
|||
ik begin me lichtelijk "zorgen" te maken of mijn JB wel goed gegaan is. ben van 4.3.3 overgegaan naar 5.0.1 via Redsn0w. JB opzich ging goed. alleen ik kan geen repo's invoegen via Cydia en ook Cydia zelf wil niet fatsoenlijk inladen. ik krijg constant onderstaande foutmeldingen:
dit gebeurt constant, zowel via 3G als Wi-Fi kon net wel SBSetting downloaden maar kan geen repo's invoegen. Ligt het aan de drukte of is er iets mis gegaan met mijn JB??? edit: als de foto niet zichtbaar is: http://imageshack.us/photo/my-images/202/fotony.png/ |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Allez dan...da hebt ge goe gedaan...
Zelf een beetje zoeken kan wonderen doen... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2011 om 13:46 ---------- Gewoon wachten tot de repo's weer volledig te bereiken... Dependencies zijn tweaks die het te installeren programma nodig heeft om te kunnen draaien op je iOS... Geduld dus...misschien even de moeite nemen om te kijken of het betroffen programma wel draait op iOS5...Saves you a load of trouble... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik snap het echt niet hoe jij je modem firmware met houden de ene zegt redsnow en de andere zegt snowbreeze maar hoe moet ik nu jailbreaken en dat behouden !
|
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Ideaal, zo'n forum, helaas heeft niemand nog op mijn oproep gereageerd. Ik doe nog een poging! Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen nadat ik via redsnow een custom ipsw heb gemaakt en alles via i-tunes heb gestored? Staat Cydia er dan nog op? Of moet ik dat opnieuw installeren in voorafgaand proces? En heb ik dan een jailbreak of moet ik nog iets anders doen? Ik zit op ios 4.0.1. met 1.59.00 en wil heel graag over naar 5.0.1. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|