Van iOS 5.0.0 tethered naar 5.0.1 voor untether... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Tja, was het maar zo simpel. De update via dat achterlijke Itunes lukt niet. Downloaden van die update wel en het uitpakken maar daarna wilt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tja, was het maar zo simpel.
De update via dat achterlijke Itunes lukt niet. Downloaden van die update wel en het uitpakken maar daarna wilt hij persee weer zo'n backup maken en dan is opeens de verbinding verbroken met de Ipad. Altijd hetzelfde gezannik met dat Itunes, en ja het is de nieuwste Itunes versie die ik gebruik (duurt ook een eeuwigheid om te installeren). Een update via Wi-Fi ging niet, er was een fout opgetreden. Ik hoop dat er ooit een simpele methode komt waarbij ik hem slechts in DFU mode hoef te zetten en alles in 1x installed kan worden en hij ge-jailbreaked is. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tethered jailbreak voor iOS 4.4 en 4.4.1 beschikbaar | damel | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 19-10-11 22:21 |
iPhone: iOS 4.2.1 Tethered naar Untheterd Jailbreak | Gigachris | Jailbreak | 2 | 02-02-11 09:45 |
|
|