//

in herstelmodus door jailbreak

in herstelmodus door jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, mijn naam is Stijn en ik heb een probleem met mijn iphone 4 16gb. ik had een tijd lang iOS 5.0.1 en ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-11, 20:43
Stijn91 Stijn91 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Post in herstelmodus door jailbreak

Hallo iedereen,

mijn naam is Stijn en ik heb een probleem met mijn iphone 4 16gb.
ik had een tijd lang iOS 5.0.1 en ik wachtte op de jailbreak die laatst is uitgekomen.
de jailbreak zelf was goed geslaagd (natuurlijk wel de problemen met de overvolle servers van de repositories) maar voor de rest geen problemen.

na een dag nog niks kunnen downloaden ging mijn telefoon plots alleen maar respringen. ik kon niks doen, alleen maar uitzetten
toe ik hem aanzetten ging hij meteen naar de safe mode en hier kreeg ik hem ook niet meer uit. dus nu dacht ik maar ik herstel hem wel via itunes. maar dit ging niet ik kreeg de melding:

de iPhone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(21)

hierna blijft de iphone in herstelmodus. opnieuw herstellen geeft dezelfde fout en de enige manier om hem hier uit te krijgen is hem opnieuw jailbreaken met redsnow maar dan komt hij weer terug in de safe mode waar ik hem niet uit krijg.

ikzelf heb geen ideeën meer, ik hoop dat jullie nog goede tips voor mij hebben

bij voorbaat dank,

Stijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-11, 22:12
Yoshi2889 Yoshi2889 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Waar ik woon :3
Berichten: 164
Stuur een bericht via MSN naar Yoshi2889
Standaard

Power+Home indrukken tot je iPhone zichzelf reset, loslaten, 3 sec Power indrukken, dan weer allebei indrukken voor 10 seconden, en 15 seconden alleen home

Dan zit je telefoon in DFU en kun je hem op die manier proberen om te restoren/herstellen.
Reageren

Labels
herstelmodus, safe mode, safemode



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Herstelmodus GRozenberg iPhone algemeen 1 28-02-10 21:11
na jailbreak 3gs op 3.1.2 herstelmodus Fool Archief 1 02-01-10 19:13
Jailbreak lukt maar na install apps: herstelmodus Knacker Archief 1 09-11-09 14:32
vastgelopen in herstelmodus rodyt Archief 0 20-05-08 02:35
iPhone herstelmodus ratje Archief 3 09-10-07 23:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:28.