Na jailbreak ios5 > sbssetting kan niet downloaden ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na mijn jailbreak probeer ik in cydia sbsettings te downloaden maar steeds een timeout tijdens het downloaden. Hebben meer mensen hier last van? Ook heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na jailbreak ios5 > sbssetting kan niet downloaden ?
Na mijn jailbreak probeer ik in cydia sbsettings te downloaden maar steeds een timeout tijdens het downloaden.
Hebben meer mensen hier last van? Ook heb ik net om te testen de standaard repo verwijderd van bigboss.. wanneer ik hem nu opnieuw toevoeg geeft hij aan dat het geen geldige url is terwijl hij 100% hetzelfde is.. Wie kan met helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De servers zijn overbelast, en daarom hebben sommige servers besloten om ermee op te houden (als in, niet iPod maar ka-Pot).
Gewoon een paar dagen wachten. |
|
|||
|
|||
gisteren avond sb settings gedownload via cydia,alles verliep normaal
op mijn I4 werkt heel goed zelfs. |
|
||||
|
||||
allemaal oud nieuws, is al 100 x gemeld, gewoon uur later opnieuw proberen, de servers zijn allemaal wat van slag.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan Iphone 4 niet herstellen IOS5 | bukkie | iPhone algemeen | 1 | 11-11-11 18:43 |
iPhone: Hoe kan ik 'blanco' Cydia herstellen na upgrade (iOS5) + jailbreak? | MiPhoney | Jailbreak | 5 | 20-10-11 07:56 |
kan IOS5 niet installeren | Pieterjan | iPhone algemeen | 1 | 20-10-11 01:22 |
IPhone 4 kan ik niet updaten naar ios5 | wijnandwent | iPhone algemeen | 1 | 18-10-11 17:58 |
|
|