Kan Iphone 4 niet herstellen IOS5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 4 met IOS5 en wilde deze updaten naar IOS 5.01. Toen ik dit opstartte kreeg ik de melding dat dit niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan Iphone 4 niet herstellen IOS5
Ik heb een Iphone 4 met IOS5 en wilde deze updaten naar IOS 5.01.
Toen ik dit opstartte kreeg ik de melding dat dit niet kon. De phone ging uit en wilde niet meer opstarten. Ik heb de phone in herstelmodus gekregen en getracht te herstellen via itunes maar krijg de melding: Deze Iphone kan niet worden hersteld. This device isn't eligible for the requested build Weet iemand wat ik nu kan doen. De phone is gejailbreaked Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe kan ik 'blanco' Cydia herstellen na upgrade (iOS5) + jailbreak? | MiPhoney | Jailbreak | 5 | 20-10-11 07:56 |
IPhone 4 kan ik niet updaten naar ios5 | wijnandwent | iPhone algemeen | 1 | 18-10-11 17:58 |
Kan iPhone 2G niet herstellen | sharky48 | iPhone algemeen | 4 | 07-09-11 00:51 |
iPhone: kan iphone niet herstellen!!!! HELP ! | sjalih | Jailbreak | 2 | 22-06-10 20:53 |
iPhone kan niet herstellen! | BGP | iPhone algemeen | 3 | 05-11-09 19:45 |
|
|