kan iphone niet herstellen!!!! HELP ! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3gs met 3.1.2 erop. Er staat blackra1n op en omdat het een nieuwe MC model is kan ik hem niet herstarten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan iphone niet herstellen!!!! HELP !
Ik heb een iphone 3gs met 3.1.2 erop. Er staat blackra1n op en omdat het een nieuwe MC model is kan ik hem niet herstarten. Nou heb ik hem herstart omdat hij langzaam aan het doen was maar ik kwam in de vervelende loop terecht. Ik probeer hem nu te herstellen naar 3.1.3 maar ik krijg telkens : de iphone kan niet worden hersteld. dit apparaat is niet geschikt voor de opgegeven versie. Hoe kom ik hier verder??
Heel erg bedankt!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb hier het zelfde probleem je kan alleen terug naar 3.1.2 of 3.1.3 als je je SHSHs hebt opgeslagen (die heb ik wel opgeslagen) kan iemand hier een uitleg geven over hoe je kan downgraden met shshs?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gelukt!! Bekijk deze topic: Downgrade firmware 3.1.3 naar 3.1.2 of eerdere versies - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone kan niet herstellen | metzonderEd | iPhone algemeen | 2 | 27-03-11 21:48 |
Kan niet in Iphone na herstellen | Taschah | iPhone algemeen | 0 | 20-12-10 20:52 |
iphone kan niet herstellen | dopesthename | iPhone algemeen | 1 | 02-03-10 22:01 |
iPhone kan niet herstellen! | BGP | iPhone algemeen | 3 | 05-11-09 19:45 |
Kan Iphone niet herstellen | atmosphear | Archief | 3 | 26-10-08 09:53 |
|
|