//

Iphone 3gs weer werkend krijgen

Iphone 3gs weer werkend krijgen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok heren en dames waar te beginnen. Ik heb inmiddels een iphone 3gs sinds hij net uitkwam niet lang daarna ook gejailbreaked. Vervolgens een tijdje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-11, 20:04
Maskedsyren Maskedsyren is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard Iphone 3gs weer werkend krijgen

Ok heren en dames waar te beginnen.
Ik heb inmiddels een iphone 3gs sinds hij net uitkwam niet lang daarna ook gejailbreaked. Vervolgens een tijdje niet gebruikt en door ongetwijfeld niet handige omgang van mij krijg ik nu alleen nog maar een apple logo te zien.
Echter wil ik hem graag weer gebruiken maar ik heb geen idee wat te doen.
De firmware weet ik niet meer en backups heb ik ook niet meer.
Ik TinyUmbrella 5.10.03
en redsnow0.9.10.b3
daar heb ik van alles mee geprobeert echter niets werkt zoals het hoort.
Met veel pijn en moeite zie ik af en toe het scherm zoals het hoort echter na een paar minuten verdwijnt het weer en zie ik weer het helaas "vertrouwde" scherm met alleen het apple logo.
Is er iemand die mij kan helpen want zelf weet ik inmiddels niet meer weer wat te doen.
Hoe dan ook alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Voor mij is het doel dat hij weer werkt liefst gejailbreakt maar indien niet ook prima.

Masked Syren

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 december 2011 om 19:10 ----------

Kwam zojuist weer in het goed scherm, kreeg vervolgens de melding dat ik niet kan bellen en dat ik via itunes een goede versie moet installeren.
Vervolgens kijk ik weer even naar de pc en zie ik weer alleen het apple logo.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3gs werkend krijgen jvdommelen Jailbreak 4 30-07-10 11:49
ge update 3gs weer aan de gang krijgen Mad Hankey Jailbreak 7 20-05-10 20:20
HELP PLEASE: iPhone niet meer werkend te krijgen pdewildt Archief 1 15-05-10 19:31
Video: Hoe Videocodec H.264 filmjes werkend te krijgen op je Iphone selvishocks Muziek, foto & video 2 04-08-09 21:10
iPhone nog werkend te krijgen? Tom Goedhart Unlock [archief] 13 26-11-07 16:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:19.