//

iPhone nog werkend te krijgen?

iPhone nog werkend te krijgen? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben had een week of 4 geleden besloten om mijn iphone te upgraden van 1.0.2 naar 1.1.1. Toen is er alleen iets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-07, 23:43
Tom Goedhart Tom Goedhart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 23
Standaard iPhone nog werkend te krijgen?

Hallo allemaal,

Ik ben had een week of 4 geleden besloten om mijn iphone te upgraden van 1.0.2 naar 1.1.1. Toen is er alleen iets mis gegaan, en kreeg ik mij iphone niet aan de praat. Ik heb toen hetvolgende bericht geplaatst op het forum:

Citaat:
Hallo allemaal

Ik heb een iphone voor mij liggen, alleen kom ik er niet meer uit.
Hij was OTB 1.0.2 en ik had hem geunlocked en geactiveerd. Alles werkte prima.

Nu had ik gister besloten om mijn iphone te upgraden naar 1.1.1, en ik begon met het volgen van deze guide:
Unlock mi iPhone

Alleen liep ik vast bij het volgen van de Carnaval jailbrake:
"4. Voeg in Installer de source http://iphone.blurgle.ca/repo toe"

Ik kon deze niet vinden en ik dacht dat het kwam doordat ik per ongelijk mijn iphone naar 1.1.1 geupgrade had, en niet gehersteld.

Dus ik besloot opnieuw te beginnen, alleen zonder succes. Dit keer kwam ik niet verder dan de tiff-exploit. Ik kwam gewoon op de webpagina i.p.v dat hij safari afsloot.

Daarna weer opnieuw begonnen vanaf het begin af aan op een mac, omdat ik hoorde dat dat makkelijker is, maar het lukte weer niet. Toen bedacht ik me dat het slim was om eerst mijn iphone opnieuw te verginizen. Maar hiervoor moest ik hem eerst unlocken en activeren. Dus ben ik bezig om hem naar 1.0.2 te downgraden. Alleen hier kom ik niet verder dan het gebruik van de appTapp installer. Hij blijft hangen op het kopieren van de gegevens.

Ondertussen heb ik het opgegeven omdat ik nou niet meer weet wat ik als eerst moet doen. Ik heb ook geen flauw idee welke baseband-versie ik nu heb, en welke secpack versie. Op dit moment staat er nog 1.0.2 op geunlocked, maar nog niet geactiveerd. Dit lukt mij niet.

Weet iemand wat ik nu als beste kan doen? Maakt niet uit op windows of Mac.
Alleen hebben de antwoorden hierop mijn niet geholpen. Ik heb het toen geprobeerd met idemocraty en independence, maar bij alle twee kom ik er niet uit. Nu heb ik iets gelezen over een bestand op je iphone, waarin word bijgehouden hoe vaak je je iphone unlocked, en als je dit meer als 5 keer doet dan kan dat niet meer. Als je je iPhone weer verginized kan dat wel weer. Alleen als je dat wilt doen dan moet je je iphone eerst naar firmware 1.0.2 brengen, en dit lukt mij niet.

Elke keer als ik me iphone probeer te restoren naar een andere firmware (maakt niet uit 1.0.2 of 1.1.1), dan krijg ik de volgende foutmelding:

"De iPhone 'iPhone' kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1)."

Ondertussen is mijn firmware 1.1.2 en kom ik er niet meer uit.

Ik heb al gezocht op google, maar daar word de foutmelding niet herkend, en op dit forum kan ik dat niet zoeken omdat "(1)" korter is als 4 tekens.

Kan iemand mij mischien helpen? Ik zit nu al 4 weken met een nutteloze iphone en ik wil er graag weer mee kunnen bellen en smsen. Ik hoop dat iemand hier raad mee weet. Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-07, 23:51
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Lukt het je ook niet om via iBrickr weer terug te gaan naar 1.0.2, dit mij ook eens gebeurt en kreeg hem toen wel weer terug naar 1.0.2 en draai nu vrolijk op 1.1.2...
  #3  
Oud 26-11-07, 00:01
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Heb je ook al een andere pc geprobeerd?
iTunes opnieuw geinstalleerd?

Er zijn veel mensen met die (1) fout. Dit heb ik ook een aantal keren gehad, maar kon toch altijd goed down/upgraden
  #4  
Oud 26-11-07, 00:24
Tom Goedhart Tom Goedhart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 23
Standaard

Ok hij is nu bezig met iBrickr. Het ziet er tot nu toe goed uit. Hij is bezig met een restore van 1.0.2 en hij heeft die (1) foutmelding nog niet gegeven. Het enige programma dat ik nog niet had gebruikt. En als hij 1.0.2 is hoe kan ik hem dan het beste 1.1.2 krijgen?
  #5  
Oud 26-11-07, 02:04
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

gewoon de guide volgen
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #6  
Oud 26-11-07, 12:19
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

1.0.2 virginizen en baseband terug flashen. Dan updaten naar de 1.1.1 firmware. Jailbreaken etc en unlocken met AnySim 1.1. Dan updaten naar de 1.1.2 firmware jailbreaken etc. Dan AnySim 1.2 draaien.
  #7  
Oud 26-11-07, 12:35
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door destiny Bekijk bericht
1.0.2 virginizen en baseband terug flashen. Dan updaten naar de 1.1.1 firmware. Jailbreaken etc en unlocken met AnySim 1.1. Dan updaten naar de 1.1.2 firmware jailbreaken etc. Dan AnySim 1.2 draaien.
Kan hij niet beter meteen updaten naar 1.1.2 en dan downgraden naar 1.1.1 en dan Anysim 1.2u draaien vervolgens weer upgraden naar 1.1.2?
  #8  
Oud 26-11-07, 12:37
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Dat kan. Maar als je in de 1.1.1 firmware kunt unlocken weet je zeker dat hij succesvol is gevirginized. Dus je kunt beter een tussenstop nemen bij de 1.1.1 firmware
  #9  
Oud 26-11-07, 15:40
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door destiny Bekijk bericht
Dat kan. Maar als je in de 1.1.1 firmware kunt unlocken weet je zeker dat hij succesvol is gevirginized. Dus je kunt beter een tussenstop nemen bij de 1.1.1 firmware
Hoe kom je daarbij?
ik heb het hier al vaker gehoord maar het blijft onzin!
tuurlijk kan je just in kees ff anysim drasien maar
"dan weet je zeker det de virginize gelukt is" ????
hoevaak moet ik het nou zeggen? Je KAN NIET upgraden naar 1.1.1 als je geen vliesje hebt!!!
en dan unlocken in 1.1.2?
daar werkt anysim tegenwoordig?

edit: destiny... ik heb begrepen dat je telefoons unlocked voor centjes? ik hoop niet dat je je klantten ook dit advies geeft... of kan jij wel anysim 1.21 u in 1.1.2 draaien? overigens vind ik het op zijn zachts gezegt vreemd dat mensen met de info van dit forum denken een makkelijk zakcentje te kunnen bijverdienen. jaja ik heb de ads op marktpaats ook gezien...

Laatst gewijzigd door sjowol; 26-11-07 om 16:28.
  #10  
Oud 26-11-07, 15:43
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

je neemt de woorden uit mijn mond
  #11  
Oud 26-11-07, 15:46
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
lekker destiny... Eerst ff die foon bricken zodat je weer klantten binnenkrijgt?
Zullen we de beschuldigingen achterwege laten s.v.p?
  #12  
Oud 26-11-07, 16:01
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

jaja ik ben chagerijnig!
mag ik ook eens?
  #13  
Oud 26-11-07, 16:08
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Net zoals ieder ander forumlid: Nee. Er is een verschil tussen sacherijnig en beschuldigen. Je mag het oneens zijn, maar daar hoeft niet zo'n insinuatie bij.
  #14  
Oud 26-11-07, 16:28
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

post aangepast...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3gs werkend krijgen jvdommelen Jailbreak 4 30-07-10 11:49
iPhone: Wil alleen van iphone de ipod werkend krijgen gogo49 Jailbreak 23 22-06-10 20:54
HELP PLEASE: iPhone niet meer werkend te krijgen pdewildt Archief 1 15-05-10 19:31
Video: Hoe Videocodec H.264 filmjes werkend te krijgen op je Iphone selvishocks Muziek, foto & video 2 04-08-09 21:10
Wie is er bereid mijn iphone 1.1.2 Oob 4.6 werkend te krijgen dmv een turbosim? grobben Unlock [archief] 7 28-11-07 10:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:00.