Iphone 4S JB en unlock discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) waneer o waneer want ik begin het stilaan beu te worden dat wachten altijd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waneer o waneer
want ik begin het stilaan beu te worden dat wachten altijd |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zal ik zeker eens doen
misschien als jullie allemaal méé bidden deze vandaag nog zal uitkomen |
|
|||
|
|||
ik weet het normaal duurt het niet zo lang voor een jb?die zitten zeker in een probleem met de a5.afwachten is de enige optie!
|
|
|||
|
|||
ik heb nu wel mijn iphone 4S en mijn ipad 2 ge update naar 5.0.1
hopelijk heb ik me nu niet dieper in de problemen gebracht en mijn ipad 2 draaide tot 2maanden geleden nog op 4.3.3 maar ik wilde de 5.0 en ja je raad het al had ook geen blobs opgeslagen enzo dus,,,,,,,,,,,,, |
|
|||
|
|||
iedereen heeft geupdate naar 5.0.1 ge heb dat goed gedaan.nu alleen nog de jb -))
|
|
||||
|
||||
Is er al iets meer bekent... want hij zou deze week uit komen of is dat alweer veranderd?
|
|
|||
|
|||
stijn iedereen is aan het wachten voor de jb.maar daar is nog geen nieuws.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
pod2g's iOS blog |
|
||||
|
||||
En weer een nachtje extra slapen
|
|
|||
|
|||
volg ook Greenpoison Jailbreak Untethered iOS 5 iOS 5.0.1 iOS 5.0.2 Greenpois0n voor meer info over iphone4s/ipad2 JB
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 januari 2012 om 09:47 ---------- iOS 5.0.1 Untethered Jailbreak For iPhone 4S And iPad 2 Will Be Released Very Soon - Greenpoison Jailbreak Untethered iOS 5 iOS 5.0.1 iOS 5.0.2 Greenpois0n |
|
||||
|
||||
Als jullie het nou gewoon eens bij de officiële bronnen houden (pod2g, iPhone Dev Team en Chronic Dev Team) ipv al die vage sites die het ene na het andere (onzin)gerucht verspreiden en steeds meer mensen teleurstellen...
|
|||
|
|||
Tja, als mensen het niet op de "officiële" websites en blogs kunnen vinden gaan ze het ergens anders zoeken, meestal op de meest obscure sites, om toch maar een heel klein sprankeltje hoop te hebben
|
|
|||
|
|||
Nou ik mis me jailbreak wel !
Ik was stukken blijer met me ouwe 3g 3.0 |
|
|||
|
|||
Gisteren heeft pod2g asngekondigd dat het toch langer zal duren dan gedacht
|
|
||||
|
||||
Waar maak je dat op uit dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|