Een goeie(?)Fix voor iBooks in Cydia... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) @xvolks twitterde dit zonet... Xvolks' xBooks addon to corona: New Cydia source added We zeggen d'r wel bij dat dit alleen getest is op een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Een goeie(?)Fix voor iBooks in Cydia...
@xvolks twitterde dit zonet...
Xvolks' xBooks addon to corona: New Cydia source added We zeggen d'r wel bij dat dit alleen getest is op een iPhone4... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
@Wally
Hartelijk bedankt voor de info. Ik ga de tweak eens proberen. Als het weer zo eentje is die iBooks uit zijn beveiligde Sandbox haalt en naar het onbeveiligde /var/stash verplaatst vlieg de tweak er weer af. |
|
||||
|
||||
Let me know...a.s.a.p...
|
|
|||
|
|||
Ik heb het geprobeerd op een iPad.
"oude wijn in nieuwe zakken" Het bekende vierkantig icoontje en iBooks wordt verplaatst naar /var/stash/. Dus, dat is mij veel te onveilig omdat iBooks gekoppeld is aan de App Store (en Apple ID). Die gaat er weer af. PS: In Cydia noemt de auteur het zelf een "Brutal Hack". |
|
||||
|
||||
Ok...thx for the update...
Deze kan dus in de trashcan... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 januari 2012 om 20:41 ---------- Mooi toch dat een van de devs op een persoonlijke vraag antwoord... @xvolks Is this a permanent fix for the iBooks issue on JB 5.0.1 ? No it's a hack to let time to @pod2g to fix the kernel patches. I have to talk to him to get the sources of corona to do it Laatst gewijzigd door Wally©; 07-01-12 om 21:42. |
|
|||
|
|||
Ik heb iBooks Fix for ios5 op mijn iPhone. Is dit gevaarlijk?!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De tweak van @xvolks komt evenwel niet uit een dievenrepo maar is voor mij persoonlijk toch nog niet veilig genoeg omdat iBooks verplaatst wordt naar /var/stash met de permissies owner=mobile en group=mobile. Als ik een chmod doe naar owner=root en group=admin werkt de tweak (bij mij) niet meer. Het gevaar voor mij persoonlijk ligt daarin dat iBooks gekoppeld is aan de App Store en ik heb echt geen zin om ook te moeten posten in die tientallen topics over gehackte iTunes accounts. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 januari 2012 om 10:36 ---------- Kijk, dat is wat ik nodig heb |
|
||||
|
||||
Lijkt erop dat ze dichter bij een definitieve oplossing komen...
|
|
|||
|
|||
Wally, je ben een schat
Ik ga het nog eens proberen. Als de permissies goed staan is die fx voor mij OK. Bedankt voor de info. EDIT: NO GO: Dependency Problems tijdens de installatie. Verwijdering van de tweak gaat alleen maar manueel. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 10-01-12 om 18:01. |
|
|||
|
|||
@xVolks heeft het dependency probleem opgelost.
Opmerkingen: 1) Het is en blijft een "brutal hack" die in de standaard Cydia repo's (terecht) geweigerd werd; 2) De permissies staan nog steeds niet zoals het zou moeten zijn voor een app die uit zijn Sandbox verhuisd wordt; 3) Synchroniseren met iTunes lukt wel; 4) Positief is dat deze hack niet uit een obscure dievenrepo komt; |
|
||||
|
||||
We're going forward...slowly but surely...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Update nu ook te lezen op de pod2g blog...
|
|
||||
|
||||
Hij zou er nu moeten zijn...
|
|
||||
|
||||
Is idd een goeie fix...
Package geinstalleerd... iBooks gedowned + gratis boek... iBooks crashed... iPhone gereboot... iBooks werkt normaal... |
|
||||
|
||||
Saurik heeft het pakketje al aangepast en een forced reboot ingebouwd...
Had hem hierop gewezen via twitter... |
|
|||
|
|||
De tweak werkt zoals het hoort en is betrouwbaar Met deze tweak blijft iBooks daar waar deze app thuishoort, nl. in /var/mobile/Applications.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 16-01-12 om 11:12. |
|
||||
|
||||
En nu terug over naar de orde van de dag ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een goeie woordengenerator voor wordfeud? | WilmaB76 | iPhone Games | 5 | 22-11-11 13:38 |
|
|