iPhone4 en jailbreak als leek? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds goed een half jaar een iphone4 en lees regelmatig iets waarbij gesproken wordt van jailbreak? War houdt dit precies is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone4 en jailbreak als leek?
Hallo allemaal,
Ik heb sinds goed een half jaar een iphone4 en lees regelmatig iets waarbij gesproken wordt van jailbreak? War houdt dit precies is in? Wat kun je er mee? Kun je dit als leek zelf uitvoeren en hoe? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone4 4.3.5 jailbreak | istation | Jailbreak | 6 | 11-11-11 19:56 |
iPhone: Jailbreak iphone4 5.0 ok of wachten | kriss | Jailbreak | 2 | 03-11-11 13:24 |
Jailbreak Iphone4 4.0.2 | brinky72 | Jailbreak | 1 | 10-10-10 11:55 |
Iphone4: geen telefoon als 3G aanstaat | Fred | iPhone algemeen | 0 | 29-09-10 10:47 |
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil | mikeh | Archief | 2 | 11-01-09 12:45 |
|
|