iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Van 4.3.3 naar 5.01 + Pushfix super, alleen hoe nu Facetime? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/109518-4-3-3-naar-5-01-pushfix-super-alleen-facetime.html)

flopkabouter 31-01-12 12:19

Volgens mij heeft ie alleen SAM erop gezet maar niet in Itunes opnieuw geactiveerd. Dus hijs geen stap verderr

kevkev 31-01-12 12:38

(ik heb niks gedaan via redsn0w mbt deactiveren).

Inderdaad zoals flopkabouter aangeeft, deactiveren via SAM. Heb Method op auto detect staan. Nu staat SAMState: loaded ok en ActivationState op WildcardActivated. Ook iTunes geeft geen vreemde meldingen.
Toch krijg ik geen meldingen van inkomende whatsapp berichten.

Jewcookie 31-01-12 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevkev (Bericht 767170)
(ik heb niks gedaan via redsn0w mbt deactiveren).

Inderdaad zoals flopkabouter aangeeft, deactiveren via SAM. Heb Method op auto detect staan. Nu staat SAMState: loaded ok en ActivationState op WildcardActivated. Ook iTunes geeft geen vreemde meldingen.
Toch krijg ik geen meldingen van inkomende whatsapp berichten.

Download eens "Push Checker" in Cydia en check eens of dat werkt. Staat in de insanelyi repo.

kevkev 31-01-12 13:32

Your push notifications are not working!....

geeft ook aan dat de pushkey/ certificaat niet uniek is...

Jewcookie 31-01-12 13:37

Van welke provider is je SimLock dan?

Edit: AT&T zie ik net.

Ik zou SAM revert to stock instellen. Handmatig "Bundle" instellen op ATT_US en Elk SIM ID proberen te activeren in iTunes.

kevkev 31-01-12 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jewcookie (Bericht 767183)
Van welke provider is je SimLock dan?

Edit: AT&T zie ik net.

Ik zou SAM revert to stock instellen. Handmatig "Bundle" instellen op ATT_US en Elk SIM ID proberen te activeren in iTunes.

Het stomme is dat iTunes gelijk gaat synchroniseren. Krijg helemaal geen melding met activeren of iets dergelijks. Ik heb elke SIM ID geprobeerd en alles met hetzelfde resultaat, alleen een synchroniseren. Zal ik een klein dingetje over het hoofd zien?

Wel herkent de iPhone nu mijn telefoonnummer en is de provider ook veranderd van kpn naar telfort... 3G werkt nu ook..

Jewcookie 31-01-12 14:08

Als je in SAM utilities "Revert Lockdownd to Stock" aan klikt. Wat voor melding krijg je dan. En als je hem dan aansluit in iTunes zal iTunes moeten zeggen dat je toestel geactiveerd moet worden.

kevkev 31-01-12 14:13

how, zeg me niet hoe, maar jij (jullie) zijn vandaag mij helden!! ik krijg notifications via whatsapp en daar is het mij met name om te doen geweest!

Bedankt voor jullie hulp, maar ik kom er voorlopig nergens meer aan.

Jewcookie 31-01-12 14:27

Olrighty then. :)

flopkabouter 31-01-12 18:09

LOL,

Heb je hem nu wel gedeactiveerd met SAM en daarna aangesloten op Itunes? Dan zie je in itunes een balkje laden dat ie opnieuw activeert..

Je kan ff kijken of je facetime werkt, zonder iets aan te passen :P Als die werkt heb je alles goed gedaan!

nilsgolf6 05-02-12 10:10

Ja sam werkt echt!

heb hier een iphone 4 op 5.0.1 met baseband 3.10.01 met at&t simlock
simlock er afgehaald met zon turbo ding
puch en facetime en imessage gefixt met sam

kevkev 27-03-12 16:59

na een paar maanden gebruik te hebben gemaakt; het werkt nog niet lekker. Bijvoorbeeld whatsapp en facebook: Hier komen nagenoeg GEEN berichten binnen, tenzij ik de app handmatig opstart. Als ik vervolgens een bericht stuur en men antwoord nagenoeg gelijk, krijg ik wel de notification binnen. Als ik een bericht 'later' krijg, komt deze niet door.
Bij facebook komt er helemaal niks door...
iPusher werkt bijvoorbeeld helemaal niet. 'Please wait' blijft in het beeld staan.

Als iemand nog enig idee heeft, verneem ik dat graag, zo niet, dan niet;-)

nilsgolf6 02-04-12 20:48

Ik adviseer sam

alleen je moet wel die provider weten van je gelockte iphone


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.