iPod Touch 4G jailbreak 5.0.1 met redsnow 0.9.10b3, werkt niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Zoals de titel van dit topic al zegt, het werkt niet. Ik heb redsnow ~10b3. Dat is de nieuwste die er beschikbaar is. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SOLVED: iPod Touch 4G jailbreak 5.0.1 met redsnow 0.9.10b3, werkt niet
Hallo allemaal!
Zoals de titel van dit topic al zegt, het werkt niet. Ik heb redsnow ~10b3. Dat is de nieuwste die er beschikbaar is. Wat gaat er dan fout? Op het moment dat hij zegt exploiting with limera1n, gaat de iPod touch aan, en zegt ie dat ik hem in iTunes moet pluggen. En dat de iPod touch aangaat, is nou net niet de bedoeling Weet iemand een oplossing? Want hij zou wel moeten werken. Alvast bedankt! Groeten, Mimbosa Laatst gewijzigd door Mimbosa; 15-01-12 om 12:02. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan staat de iPod zeer waarschijnlijk niet in DFU-mode.
|
|
|||
|
|||
Ik ben iets verder
Hij heeft nu die terminal files die op de ipod schrijven. Er stond op redsnow dat de rest van de jailbreak op de device plaatsvindt. Maar ik krijg nu errors. Zoals: **checking catalog file Invalid index key (4,402) En: Invalid directory item count En hij blijft haken op: ** repairing volume. Dit had ik net ook, maar toen met redsnow 0.9.9b3 Weet iemand het? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2012 om 11:01 ---------- LAAT MAAR hij doet het ik ben een noob |
|
|||
|
|||
Fijn dat het gelukt is .
Hoe is het opgelost geraakt? Op mijn toestel is de aanpassing goed gelukt met redsnow ~10b3 . |
|
|||
|
|||
Tja, ik moest gewoon lang wachten. Omdat hij in die terminal allemaal errors gaf, dacht ik dat het hem niet ging worden. Maar ik moest blijkbaar dus gewoon wachten.
|
|
|||
|
|||
Nu de veranderingen nog aanpassen in je profiel en het kan er weer tegen voor een tijd(je).
|
|
|||
|
|||
hallo,
kan ik mijn ipod ios 4.2.1 jailbreaken met redsn0w 0.9.10b1 ? zo nee kan iemand mij dan een goede vertrouwbare jailbreak geven of hoe kan ik hem upgraden , met itunes lukt het niet? |
|
||||
|
||||
Je kunt die jailbreaken met greenpois0n
Jailbreak forum > Jailbreak en Unlock forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS Je kunt trouwens ook je iOS firmware updaten naar iOS 5.0.1 en dan jailbreaken met redsn0w. |
|
|||
|
|||
Dat is niet waar want hij zegt je iPod is up to date en ik heb versie 4.2.1
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als daar 5.0.1 staat is je software inderdaad up to date en kun je redsn0w gebruiken. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dan heb je een 1e of 2e generatie ipod touch en die kun je niet hoger upgraden dan 3.1.3 of voor de 2e gen. 4.2.1
|
|
|||
|
|||
Dat klopt maar kan iemand ne goeie jailbreak geven voor iOS 4.2.1 en me redsnow
|
|
|||
|
|||
met redsn0w? dat gaat moeilijk dan moet een oude versie gaan zoeken en dat is nogal moeilijk. ik zou greenpois0nRC 6.1 gebruiken
|
|
|||
|
|||
ok kan je mij een link geven aub?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat het veilig is en kan je me de verschillen tussen greenpoisen en redsnow zeggen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik dacht datje met de laatste versie van redsn0w alleen iOS 5.0.1 kon jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
Dat dacht ik ook !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Ipod Touch 3g ios4.2.1 untethered jailbreak werkt niet meer | remco535 | Jailbreak | 3 | 03-01-12 23:39 |
iPod touch: Jailbreak 4.2.1 ipod touch 3g. redsnow of greenpoison | Guest-20181017000445 | Jailbreak | 2 | 07-02-11 19:26 |
iPod touch: Jailbraik. ipod touch 2g en 3g (windows) met nieuwe redsnow (beta) | gtsonny | Jailbreak | 5 | 28-09-10 08:46 |
Ipod touch 2g mc model werkt niet goed met usb 2.0 | Djon | iTunes | 0 | 05-08-10 12:22 |
iPod Touch 3.1.2 jailbreaken met Redsnow Windows | Robberto | Archief | 1 | 10-02-10 11:12 |
|
|