Respring probleem discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een respring vanuit sbsettings (drop down menu) doe dan blijft die vaak hangen op het klein spinnen wieltje waarna ik hem moet rebooten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Respring probleem
Als ik een respring vanuit sbsettings (drop down menu) doe dan blijft die vaak hangen op het klein spinnen wieltje waarna ik hem moet rebooten met powerknop en home knop.
Als ik dit van uit het NC doe met de toggle van Intelliscreen x dan heb ik geen problemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb hem gejailbreaked met absinth (windows versie) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
SBSettings opnieuw installeren? En is dat alleen bij het dropdown menu zo, of ook als je het via notificatiecenter doet (dmv SBSettings)?
Laatst gewijzigd door Scandax; 23-01-12 om 17:46. |
|
|||
|
|||
ik ervaar ook deze problemen... via gelijk welk programma een respring doen en het wieletje draait 5 tot 6 maal en daarna gaat de iphone rebooten.
al volledig gewiped en opnieuw geprobeerd, helpt ook niets. Zelfs de jailbreak lukt niet in 1 keer... |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 januari 2012 om 19:08 ---------- Citaat:
Als ik het vioa notificatieventer met de respring toggle van intelliscreen dan doet die het wel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak auto-Respring | RyanG | Jailbreak | 0 | 06-01-12 22:49 |
iPod touch: Vastgelopen tijdens respring | Janpieter | Jailbreak | 3 | 19-11-11 19:29 |
iPhone: Geblokkeerd na respring springboard | sfm | Jailbreak | 1 | 21-08-11 12:17 |
respring fout | gerben48 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-06-11 22:30 |
iPhone 1e gen.: Respring na 2.2 restore | yingie | Unlock | 0 | 27-11-08 00:22 |
|
|