Geblokkeerd na respring springboard discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zonet mijn springboard herstart en mijn iPhone geeft nu mijn lockscreen weer (provider, uur, type verbinding en schuifbalk onderaan) staan afgebeeld (het enige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geblokkeerd na respring springboard
Ik heb zonet mijn springboard herstart en mijn iPhone geeft nu mijn lockscreen weer (provider, uur, type verbinding en schuifbalk onderaan) staan afgebeeld (het enige dat ontbreekt is het aantal 'streepjes' dat je verbinding heeft)
Probleem is hetvolgende: De iPhone lijkt geblokkeerd. De unlockbalk reageert niet, de sleep button werkt ook niet, mijn scherm blijft dus de hele tijd opgelicht. In iTunes wordt mijn iPhone herkent en ik kan zonder probleem synchen, echter zie je op de iPhone nog steeds hetzelfde als hierboven beschreven. Iemand een idee wat ik kan doen? ps: hij laadt ook op wanneer je hem verbindt met je pc. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Harde reset ?? Power + home button ingedrukt houden en loslaten als het Apple logo komt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
respring fout | gerben48 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-06-11 22:30 |
Mail client crashed na respring / reboot | mduijm02 | iPhone algemeen | 3 | 21-06-10 11:51 |
LCD monitor begint raar te doen, na respring Iphone | Maradona10 | iPhone algemeen | 6 | 25-11-09 14:18 |
Direct naar SpringBoard na een respring | prinzy | iPhone algemeen | 1 | 21-09-09 09:31 |
iPhone 1e gen.: Respring na 2.2 restore | yingie | Unlock | 0 | 27-11-08 00:22 |
|
|