Iphone gaat meteen in DFU mode na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone vrienden, een vriend van mij vroeg om zijn iphone te jailbreaken en te unlocken... ik probeerde een 4.3.1 custom firmware activated enzo met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone gaat meteen in DFU mode na jailbreak
Beste iphone vrienden,
een vriend van mij vroeg om zijn iphone te jailbreaken en te unlocken... ik probeerde een 4.3.1 custom firmware activated enzo met snowbreeze,dat ik gedownloaded heb van redsn0w.com.. ik zette de firmware erop enzo, alles werkte perfect, MAAR als ik mijn scherm vergrendel (sleep button 1 x induwen dus), en er bijvoorbeeld 2 minuten niet aankom, gaat hij automatisch in DFU mode... kan iemand mij hiermee helpen?? bedankt ! als u mij persoonlijker wil helpen kan u mij altijd mailen naar kevingoethals@pandora.be |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: jailbreak/ dfu mode zonder home button | ruberinho | Jailbreak | 2 | 16-07-11 14:14 |
iPad: Ipad in DFu mode via Greenpois)n gaat niet door automatisch opstarten | smike | Jailbreak | 8 | 01-12-10 18:21 |
iPhone: iphone start jailbreak ging goed maar na opstarten gaat de telefoon op recovery mode | ridouan | Jailbreak | 3 | 08-09-10 10:40 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
Jailbreak 3.1.3 in DFU mode | xaser3 | Archief | 1 | 05-04-10 16:18 |
|
|