//

Direct naar SpringBoard na een respring

Direct naar SpringBoard na een respring discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een keer ergens op iPhoneclub een tip gelezen waarmee je de iPhone zo kunt instellen, dat na een respring het lock screen wordt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-09-09, 00:14
prinzy prinzy is offline
• iOS 6.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Standaard Direct naar SpringBoard na een respring

Ik heb een keer ergens op iPhoneclub een tip gelezen waarmee je de iPhone zo kunt instellen, dat na een respring het lock screen wordt overgeslagen.
Ik had het destijds op de tel van mijn vrouw gedaan.. nu heb ik zelf een 3GS (3.0.1 met JB) maar ik weet niet meer hoe het moet.. ik heb me suf gezocht op het blog en het forum, ook op google.. maar ik kan niets vinden..
Weet iemand wat ik bedoel en ik hoe het weer voor elkaar krijg??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-09, 09:31
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prinzy Bekijk bericht
Ik heb een keer ergens op iPhoneclub een tip gelezen waarmee je de iPhone zo kunt instellen, dat na een respring het lock screen wordt overgeslagen.
Ik had het destijds op de tel van mijn vrouw gedaan.. nu heb ik zelf een 3GS (3.0.1 met JB) maar ik weet niet meer hoe het moet.. ik heb me suf gezocht op het blog en het forum, ook op google.. maar ik kan niets vinden..
Weet iemand wat ik bedoel en ik hoe het weer voor elkaar krijg??
Ik kan me herinneren dat deze functie in Supreme Preferences zat. Deze tweak wordt alleen niet meer ondersteund..
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bij selecteren direct naar springboard Maatjuuh iPhone algemeen 2 20-03-11 17:00
iPhone: 4.0 JB direct upgraden naar 4.0.1 JB? jumb Jailbreak 1 09-08-10 17:01
In een klik direct naar het mailboxoverzicht tomtom100 iPhone algemeen 2 29-12-09 16:26
schakelt direct door naar voicemail mees Odido (T-Mobile) 0 25-12-08 01:05
Van 1.1.1 direct naar 1.1.4? partyfart Archief 4 15-05-08 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:28.