Direct naar SpringBoard na een respring discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een keer ergens op iPhoneclub een tip gelezen waarmee je de iPhone zo kunt instellen, dat na een respring het lock screen wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Direct naar SpringBoard na een respring
Ik heb een keer ergens op iPhoneclub een tip gelezen waarmee je de iPhone zo kunt instellen, dat na een respring het lock screen wordt overgeslagen.
Ik had het destijds op de tel van mijn vrouw gedaan.. nu heb ik zelf een 3GS (3.0.1 met JB) maar ik weet niet meer hoe het moet.. ik heb me suf gezocht op het blog en het forum, ook op google.. maar ik kan niets vinden.. Weet iemand wat ik bedoel en ik hoe het weer voor elkaar krijg?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bij selecteren direct naar springboard | Maatjuuh | iPhone algemeen | 2 | 20-03-11 17:00 |
iPhone: 4.0 JB direct upgraden naar 4.0.1 JB? | jumb | Jailbreak | 1 | 09-08-10 17:01 |
In een klik direct naar het mailboxoverzicht | tomtom100 | iPhone algemeen | 2 | 29-12-09 16:26 |
schakelt direct door naar voicemail | mees | Odido (T-Mobile) | 0 | 25-12-08 01:05 |
Van 1.1.1 direct naar 1.1.4? | partyfart | Archief | 4 | 15-05-08 14:22 |
|
|