Popup Alert Background discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb gezocht maar kon helaas niets vinden. Weet iemand waar ik de originele Popup Alert Background image (weet niet of het precies zo heet) kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Popup Alert Background
Heb gezocht maar kon helaas niets vinden.
Weet iemand waar ik de originele Popup Alert Background image (weet niet of het precies zo heet) kan vinden. Zodat ik deze kan aanpassen naar eigen smaak. Dit zijn de popups die verschijnen als je een push bericht of sms e.d. ontvangt. Ik wil eigenlijk geen thema aanmaken om dit dan weer in Winterboard te activeren, dus wil op de originele locatie een andere image toevoegen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Deze zit ingebakken in /System/Library/Frameworks/UIKit.framework/Other.artwork
Om .artwork-bestanden te kunnen openen/bewerker heb je iPhoneShop nodig.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
of zoek even op 'iphone GUI psd' in google
|
||||
|
||||
Ik dank u vriendelijk......
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Popup accessoire om de 5 sec | fransbreda | iPhone algemeen | 2 | 15-08-10 11:24 |
sms popup en lockscreen | stef007 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 30-11-09 01:15 |
Popup Colors | Brian_NL | Jailbreak apps en thema's | 9 | 27-03-09 13:11 |
SMS popup | Gido | iPhone algemeen | 10 | 10-03-09 10:14 |
wijzig beginscherm popup! | libia | iPhone algemeen | 6 | 14-02-09 15:01 |
|
|