Popup accessoire om de 5 sec discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg steeds frequenter de popup melding dat "dit accessoire niet geoptimalisseerd is voor de iPhone... ... " Dit terwijl hij nergens in zit. Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Popup accessoire om de 5 sec
Ik krijg steeds frequenter de popup melding dat "dit accessoire niet geoptimalisseerd is voor de iPhone... ... "
Dit terwijl hij nergens in zit. Heb de aansluitingen aan de onderkant schoongemaakt maar dat hielp niet. Heb wel meer last van rare dingen ineens sinds de update 4.1 en JB. Ook vaak een popup met "geen netwerk meer" terwijl hij wel verbinding heeft. Ik kan toch gewoon herstellen met iTunes met behoud van JB toch? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan herstellen, niet met behoud van JB. Maar als je update naar 4.0.1 dan kun je hem daarna opnieuw jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
Dan moet dat via custom firmware toch?, anders update hij naar 4.2 denk?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms popup en lockscreen | stef007 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 30-11-09 01:15 |
Popup Colors | Brian_NL | Jailbreak apps en thema's | 9 | 27-03-09 13:11 |
SMS popup | Gido | iPhone algemeen | 10 | 10-03-09 10:14 |
lockscreen popup uitschakelen | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 5 | 17-12-08 22:47 |
|
|