Maar 1 balkje in beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is er aan de hand? Doet ie soms, na herstart weer ok, soms 2 keer herstarten....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Maar 1 balkje in beeld
Wat is er aan de hand?
Doet ie soms, na herstart weer ok, soms 2 keer herstarten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon een slechte verbinding?
|
|
||||
|
||||
Nope, gebeurt spontaan. Provider/signaalbalk valt weg. Vervolgens blijft ie op 1 balk hangen zonder provider. Pas na herstart komt ie weer met volledig bereik.
Kan ff niks bedenken, vandaar de vraag. |
|
|||
|
|||
Zou niet mogen, heb het net zelf getest, had Wi-Fi ook afgezet en dan mijn signaal naar 1 blokje gebracht en bij mij blijft m'n provider erop staan + het cirkeltje van gprs.
|
|
||||
|
||||
Niks met ontvangst te maken, zit bij KPN
Niemand? |
|
||||
|
||||
Heb zelf inmiddels het idee dat het na de ultrasn0w update is begonnen.
Ultrasn0w-unlock krijgt update naar versie 1.1-1 (jailbreak/unlock) - iPhone - iPhoneclub.nl Hoe mik ik de vorige versie er weer in? |
|
||||
|
||||
Herstel van netwerkinstellingen al geprobeerd? Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
Ook een harde reset wil wel eens helpen.
|
||||
|
||||
Had dit laatst met mijn 3GS, nog nooit eerder gezien en kwam ook maar 1 keer voor, toestel even opnieuw gestart en het was weer over en het is sindsdien ook niet meer gebeurd.
|
|
||||
|
||||
Herstel netwerkinstellingen gelijk 1 balkje, harde reset weer OK.
FF kijken of het zo blijft, anders bel ik ff 070 voor de unlock. Wil nie staan dat ik nie kan bellen nie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Iphone 3GS/Apple Universal Dock/Composite AV Cable MAAR GEEN Beeld op tv | alexanderbaard | iPhone algemeen | 0 | 03-01-11 18:27 |
Video: Mijn beeld bij een video loopt vast, maar hoor wel geluid. | Kwiq | Muziek, foto & video | 3 | 24-11-09 23:41 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
iPhone werkt na Pwnage, maar geen beeld | egidius | Unlock [archief] | 8 | 26-06-08 10:58 |
|
|