sms popup en lockscreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou graag zo'n lockscreen met verschillende info willen hebben. Alleen als ik een sms krijg of een gemist telefoontje komt altijd die popup ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms popup en lockscreen
Hallo,
Ik zou graag zo'n lockscreen met verschillende info willen hebben. Alleen als ik een sms krijg of een gemist telefoontje komt altijd die popup op het scherm. Hoe kan ik dat verwijderen? heb al vanallen gedaan, bitesms enz maar niks werkt. Het moet gratis zijn! Wie kan me helpen? Stef |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tja, Popup Blocker is een mogelijheid, maar die kost wel $0.99..
|
|
||||
|
||||
Met bitesms lukt het nochtans hoor. Doe ik ook zo.
|
|
|||
|
|||
Yep gewoon met Bitesms..
Kan je t gewoon zelf instellen wat je wil zien als je een smsje krijgt.. |
|
||||
|
||||
Maar dan zit je wel nog met het probleem van de popup bij een gemist telefoontje..
|
|
||||
|
||||
Je bent niet geholpen met Instellingen/Algemeen/Berichten/Toon voorvertoning uitzetten?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lockscreen Sms | Sad | Jailbreak apps en thema's | 5 | 06-04-11 13:43 |
SMS verschijnt op lockscreen met "SLUIT" button | moreno | iPhone algemeen | 15 | 28-06-10 14:34 |
Lockscreen blijft branden na ontvangen SMS | job002 | iPhone algemeen | 4 | 23-01-10 15:56 |
SMS popup | Gido | iPhone algemeen | 10 | 10-03-09 10:14 |
lockscreen popup uitschakelen | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 5 | 17-12-08 22:47 |
|
|