Thema Icoontjes werken niet!? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen! Ben sinds kort in bezit van een iPhone. Er zit nu versie 1.1.4 op. Nu wil ik het thema eGlass op m'n fone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thema Icoontjes werken niet!?
Hey iedereen!
Ben sinds kort in bezit van een iPhone. Er zit nu versie 1.1.4 op. Nu wil ik het thema eGlass op m'n fone hebben maar als ik alles heb geinstalleerd krijg ik niet de icoontjes in beeld van het thema. Namelijk de icoontjes voor, Agenda, foto's, kaarten, weer, instellingen, klok, sms, telefoon zijn gewoon standaard. Terwijl de icoontjes wel geinstalleerd zijn. Het is trouwens niet alleen bij eGlass maar ook andere thema's. Toen ik het programma Kate had gedownload deed wel alles het qua thema.. maar de rest liet het wel afweten dus nooit downloaden die kate. Maar wie kan me helpen!? Groetjes Leon Paul |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
veranderen sommige icoontjes wel?
heb je je iphone in het nederlands staan? zoja,zet deze in het engels |
|
||||
|
||||
Citaat:
Of laat laat alles lekker op nederlands staan en wijzig de namen van de betreffende .png bestanden. Over hoe je dit kan/moet doen (en over het installeren van thema's) is (heel) veel info te vinden op dit forum. Gebruik gewoon even de zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
iphone al eens herstart? gebruik je summerboard voor je thema's???
|
|||
|
|||
Ik heb het al gevonden. Telefoon in engels gezet en alle icoontjes (op het weer na, waarschijnlijk omdat die op mijn woonplaats staat ingesteld) doen het gewoon netjes.
Tknx voor de tips! |
|
||||
|
||||
Voor het weer icoon moet je de weather icon fix installeren.
Te vinden in de installer |
|
||||
|
||||
Citaat:
http://sleepers.net/iphonerepo |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de theme 'neonstandard' geïnstalleerd. Heel veel icoontjes veranderen, maar messages veranderd niet en alle andere geïnstalleerder apps veranderen ook niet van icoon.. Mijn telefoon staat op engels...
|
|
||||
|
||||
Ga even na hoe de icoontjes heten. Onder OS 1.x en 2.x heette het icoontje van de SMS-app bijvoorbeeld Text.png, sinds 3.x is dit Messages.png. Het zou best kunnen dat het thema niet is geupdate naar een 3.x-versie.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
ok, ik zal dat iig nakijken. Maar alle andere apps zoals shazam, cydia, app store, ebuddy enz enz veranderen ook niet.. Wel raar toch?
|
|
||||
|
||||
Zijn al je icons wel precies zo genoemd als dat ze op je Springboard staan????
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toetsenbord thema's werken niet | iTompie | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-05-11 01:42 |
Sommige thema's werken niet? | m240 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 10-04-11 00:05 |
icoontjes werken niet bij 'zet in beginscherm' | Arjan0625 | Archief | 3 | 19-01-10 14:42 |
thema's werken niet | AAIRWIN | Jailbreak apps en thema's | 7 | 31-07-08 05:26 |
|
|