Iconen verslepen op het springboard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Niet echt een probleem maar ach: Is er een makkenlijkere manier om je iconen te rangschikken op je springboard ? Als je er 1 verplaatst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iconen verslepen op het springboard
Niet echt een probleem maar ach:
Is er een makkenlijkere manier om je iconen te rangschikken op je springboard ? Als je er 1 verplaatst gaat de rest ook meteen schuiven waardoor het af en toe een hels karwij is alles te rangschikken zoals jij wilt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Helaas tot nu niet mogelijk wel kan je een black.app plaatsten wat een nietsdoend programmtje is met een doorzichtig icoontje en geen naam waardoor het een lege plek lijkt... Mischien bedoel je dat? anders snap ik het niet helemaal
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Nee, dat bedoel ik niet.
Ik bedoel dat stel ik heb op de 3de pagina op mijn board een icon. Die wil ik naar pagina 1 hebben. Dan sleep ik hem helemaal er naartoe. Waardoor er dus 1 icoon van pagina 1 naar pagina 2 schuift, terwijl ik die (bijvoorbeeld) gewoon op 3 wil hebben. Ook verschuiven iconen dan onderling waardoor de indeling gewoon niet meer klopt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb er een beetje mee zitten spelen, en ik denk niet dat je dat kan doen, hetgene jij bedoeld :S |
|
||||
|
||||
Naja, niet verwisselen, het gaat mij erom dat je iconen allemaal gaan verschuiven als je er 1 wilt verplaatsen, ik erger er mezelf nogalles aan
|
|
|||
|
|||
Hoe verschuif je de iconen eigenlijk? Op een of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen, alleen weet ik niet hoe. Ze staan nu namelijk allemaal door elkaar...
EDIT: nvm, antwoord heb ik gevonden Laatst gewijzigd door Bomans; 04-09-08 om 12:51. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hou het niet voor jezelf.... |
|
||||
|
||||
Volgens mij had ik ergens gelezen dat het eerst een plan van apple was om je apps te kunnen rangschikken op je PC/Mac maar dan niet in de manier die jij bedoeld.
Meer in de vorm van dat je zegt waar welke app komt op het SB... |
|
||||
|
||||
Zou toch mooi zijn als je dit vanaf je desktop kunt regelen.... Als iemand nu programmeer skills heeft ?
Er is al een tool voor Mac gebruikers ("Movement" : Movement - Arranging your iPhone apps shouldn't take all day), maar de maker is niet van plan om dit ook voor Windows te maken helaas.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
http://www.iphoneclub.nl/34475/nieuw...er-en-facebook Laatst gewijzigd door Bomans; 21-09-09 om 17:08. |
|
||||
|
||||
Ik lees het net, maar kan niet uitdokteren waar dat dan zit....? Kun je me verder helpen ?
Wacht even.....moet je hiervoor dan ook FW 3.1 hebben ? Want ik zit nog op 3.0 en wou het nog heel even zo laten eigenlijk.....? Edit....ja dus....met 3.0 lukt het niet, je moet 3.1 hebben. Damn..... Laatst gewijzigd door mvveelen; 21-09-09 om 17:26. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SpringBoard iconen veranderen | Mik075 | iPhone algemeen | 5 | 09-07-09 14:56 |
5 iconen op springboard | Cherrim | iPhone algemeen | 7 | 18-02-09 14:16 |
meerdere iconen op springboard? | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 0 | 09-06-08 00:22 |
Geen iconen op springboard | febe | iPhone algemeen | 1 | 11-03-08 16:16 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|