5 iconen op springboard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tijdje geleden al ooit een keer gezien dat er iets kwam zodat je 5 iconen naast elkaar op springboard kan. Maar er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
5 iconen op springboard
Ik heb een tijdje geleden al ooit een keer gezien dat er iets kwam zodat je 5 iconen naast elkaar op springboard kan. Maar er was al iemand hier die dat ook al had via Terminal. Maar ik krijg het niet meer gevonden en ik weet ook niet meer waar ik dat toen had gevonden. Aangezien ik dat toen niet kon doen wegens problemen thuis met internet en pc kon ik het niet doen. Nou zou ik graag weten of iemand mijn die code kan geven die ik in Terminal moet typen en wat ik nog meer moet doen of de code geven voor de 5 iconen op springboard.
m.v.g. Cherrim
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Five Icon Dock (Cydia) installeren? Lijkt me handiger dan Terminal (heb geen idee of dat zo ook kan).
|
|
||||
|
||||
Citaat:
kijk maar hetwerkt, ik heb het ook!
|
||||
|
||||
ik zeg er wel bij dat als je naar een volgende of vorige pagina gaat dathet niet heel vloeiend verloopt als je gewend was en dat wiebelen van icoontjes doet hij ook niet meer!
Als je icoontjes gaat verplaatsen dan heb je iets meer geduld nodig, althans ik dan! succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Werkt dat een beetje?? Trouwens er is nu ook een andere app, waarbij je 5 rijen met Icons op je SB kan zetten (met je dock erbij 6 dus). Dit heet dacht ik iFiveRow ofzo. Staat in Cydia. Ik persoonlijk vind het niet mooi, maar deze in combinatie met FCSB geeft je dus de mogelijkheid om 25 icons op je SB te zetten!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Five-Culumn SpringBoard (FCSB) = 5 kolommen op je SpringBoard (Home Screen).
FivelRows = 5 rijen op je SpringBoard (Home Screen). Ik raad niet aan om beiden te gebruiken, maar het kan wel. Als je veel apps op je iPhone kwijt wilt, dan is dit een goeie oplossing! FCSB + FivelRows + een nano theme werkt ook wel goed. Mede omdat je dan kleine icoontjes hebt. Je kun ook nog eens in Cydia kijken naar het Mini Icons theme, hiermee krijg je alemaal kleine icoontjes op je SpringBoard (Home Screen). De standaard icoontjes wel te verstaan.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
4x4 iconen Springboard. | sanders | Jailbreak apps en thema's | 1 | 06-04-10 00:15 |
SpringBoard iconen veranderen | Mik075 | iPhone algemeen | 5 | 09-07-09 14:56 |
meerdere iconen op springboard? | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 0 | 09-06-08 00:22 |
Geen iconen op springboard | febe | iPhone algemeen | 1 | 11-03-08 16:16 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|