Geen iconen op springboard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal, Ik ben benieuwd of het mogelijk is geen iconen te plaatsen op de eerste pagina van het springboard, zodat je alleen je docking ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen iconen op springboard
Hi allemaal,
Ik ben benieuwd of het mogelijk is geen iconen te plaatsen op de eerste pagina van het springboard, zodat je alleen je docking bar en je wallpaper ziet. Dat zie ik namelijk graag Ik heb nu 'noodgedwongen' mijn iPod icoon in de linkerbovenhoek staan en de rest van mijn iconen op de volgende pagina's. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
probeer het met en volledig transparant icoon, want blijkbaar moet er tenminste 1 opstaan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
4x4 iconen Springboard. | sanders | Jailbreak apps en thema's | 1 | 06-04-10 00:15 |
SpringBoard iconen veranderen | Mik075 | iPhone algemeen | 5 | 09-07-09 14:56 |
5 iconen op springboard | Cherrim | iPhone algemeen | 7 | 18-02-09 14:16 |
meerdere iconen op springboard? | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 0 | 09-06-08 00:22 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|